Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tassie schreef:Vaak zegt dat meer over de (ongeduldige) ruiter dan over het paard
dan zal laurens van lieren wel een ongeduldige ruiter zijn![]()
vossie schreef:[Maar ik denk dat de ruiter in dat geval beter eens bij zichzelf te raden kan gaan
runningkawa schreef:Vaak zegt dat meer over de (ongeduldige) ruiter dan over het paard
leandros schreef:mooi paardje hoe oud is ze?? en wat is de afstammeling ik vind dat ze trouwens goed kan springen..
en best wel apart haar blesje maar ckers wel mooi;)
liannew schreef:is er ook een foto van de hengst(A)??
tassie schreef:runningkawa schreef:Vaak zegt dat meer over de (ongeduldige) ruiter dan over het paard
dan zal laurens van lieren wel een ongeduldige ruiter zijn![]()
Ketaki schreef:hier dan een foto van hem
http://www.stoeterijbroere.com/images/k ... azz066.jpg
hiewr nog een
http://www.eurodressage.com/images/2004 ... z_5285.jpg
tassie schreef:dat weet ik ook wel, maar was maar een voorbeeld waar ik die Jazz van ken, zou wel eens een lieve Jazz willen ontmoeten, want zolang ik dat niet doe zal mijn mening niet veranderen, en ik sta er wel open voor
zammarano schreef:tassie schreef:dat weet ik ook wel, maar was maar een voorbeeld waar ik die Jazz van ken, zou wel eens een lieve Jazz willen ontmoeten, want zolang ik dat niet doe zal mijn mening niet veranderen, en ik sta er wel open voor
Oww je mag wel een keertje bij ons op stal komen kijken hoor
We hebben ook een Jazz, superlief beessie en een echte knuffelkont![]()
zammarano schreef:tassie schreef:dat weet ik ook wel, maar was maar een voorbeeld waar ik die Jazz van ken, zou wel eens een lieve Jazz willen ontmoeten, want zolang ik dat niet doe zal mijn mening niet veranderen, en ik sta er wel open voor
Oww je mag wel een keertje bij ons op stal komen kijken hoor
We hebben ook een Jazz, superlief beessie en een echte knuffelkont![]()
SplashIsLief schreef:Kirsten gaat hem zelf rijden bij de huldiging, ondanks haar val!
SplashIsLief schreef:Kirsten gaat hem zelf rijden bij de huldiging, ondanks haar val!