Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sarabande schreef:
Heeft de merrie een levenslang contract bij Van Uijtert![]()
youngster schreef:Ja wist je dat niet? Verkoop was onder die voorwaarde

Citaat:Arie kom jij eens met een KWPN hengst die jij passend vind
Sjoert schreef:libke schreef:Dan zeg ik Uptown?zeg ik iets geks met Ferro ??
Is dat iets?

youngster schreef:maar er gaat wel een KWPN hengst op
libke schreef:maar niet met Abgar en Joost enzomerrie staat al genoeg in dat type
dacht dat Abgar en Joost wel een redelijk bewezen combi zijn

Citaat:Arie heel leuk hoor, maar er gaat wel een KWPN hengst op
Aimee schreef:libke schreef:maar niet met Abgar en Joost enzomerrie staat al genoeg in dat type
Mag ik je vragen waarom? Heb daar gewoon de ballen verstand van en ben benieuwddacht dat Abgar en Joost wel een redelijk bewezen combi zijn
libke schreef:gewoon de merrie oogt al als een echte Joost merrie ,hoewel ze 1.75 is is het zo'n echt typetje springpaard.
Abgar en Joost zijn inderdaad een bewezen combi maar dan in de springsport ,heb er ook een paar op stal gehad met als moeder de combi Abgar x Joost ( vaders :Grannus , Indoctro ,Burggraaf en Rigoletto ..)maar ik kan niet zeggen dat het bovengemiddelde bewegers waren en volgens mij willen de topicstarters dit juist wel![]()
Arie ..ik denk dat ze een Kwpn gekeurde of alleszins erkende hengst erop willen

Samsam schreef:Waarom niet weer Gribaldi, dat lijkt aardig te matchen!

youngster schreef:Johnson staat vanwege het terugfokken op de reina stam nu even bovenaan
Gribaldi houden we ook nog wel even op het lijstje, maar ik denk dat de merrie zich inmiddels wel genoeg bewezen heeft om er een jonge hengst op te zetten.