Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Oke nu houd ik echt op
Debo schreef:jaja dat is niet zomaar iets... al verwacht Jo wel dat je alles met haar deeld, zelfs je vriendjeOke nu houd ik echt op
*de dorpsroddelaar*
whaha
aartlover schreef:Als je wilt roddelen, stuur elkaar dan PB's.
heb genoeg verhalen onder andere hier op bokt gelezen van mensen die totaal niet tevreden waren. Paula1990 schreef:Sommige mensen reageren echt kinderachtig ; ze is nu eenmaal geen instructrice he!! Vergeet dat dan ook niet!!! Ze geeft clinic omdat sommige mensen daar om gevraagd hebben maar niet om echt les te geven.. en daarbij ze leest echt niet mee hoor zij is kai vaak in het buitenland voor der modellenbestaan..

Citaat:Guusje Is zindelijk
casperrr schreef:zoals op haar website staat:Citaat:Guusje Is zindelijk
halloooo het is een paard hoor!!
Paula1990 schreef:o nou hoe weet jij of jij haar beter kent??
Nou vertel hoe lang ken je der en zie je der vaak
Paula1990 schreef:o nou hoe weet jij of jij haar beter kent??
Nou vertel hoe lang ken je der en zie je der vaak
casperrr schreef:halloooo het is een paard hoor!!
Paula1990 schreef:Dat is onzin ken ook een topwedstrijdpaard die ze zindelijk hebben gemaakt .. daar is Guusje helaas niet meer bijzonder in..
casperrr schreef:casperrr schreef:halloooo het is een paard hoor!!Paula1990 schreef:Dat is onzin ken ook een topwedstrijdpaard die ze zindelijk hebben gemaakt .. daar is Guusje helaas niet meer bijzonder in..
WAT????? jij vind het helaas dat hij hier niet meer bijzonder is? sorry hoor maar waar zit je verstand? lekker hoor dat een paard zindelijk is, het is toch geen hond of wel soms?????
: Je moet je ook ffe afvragen wie die mensen zijn die het over haar hebben en al die erge dingen vertellen. Niet meteen iedereen geloven. Ik ben het echt met Paula eens. Ze is idd niet een super instructrice maar ze kan het wel! Als je wou dat ze wat meer met jou problemen met je paard bezig was kon je dat ffe aan haar zeggen. Maar ze bleven gewoon stil van wat ik hoor.