haflingerwedstrijd @ Tolbert.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geartsje17

Re: haflingerwedstrijd @ Tolbert.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:55

Elmooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:27

Het is voor mij de eerste keer wedstrijd. Moet je ook officiele wedstrijdkleding aan eigenlijk? Had voorheen altijd een clubtrui aan van de manege waar ik destijds reed. Ik doe mee met vaardigheid mennen.

loveragebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:32

ik heb ook een keeer meegedaan aan een wedstrijd Haha! maar jammer genoeg niet alleen voor haflingers Boos!

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:34

het is wel zo netjes om wedstrijdkleding aan te hebben maar volgens mij niet verplicht

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 03:44

Jaa ik doe mee hoor!! M2-dressuur en L springen.. in nieuwe pekela had ik 188 en 182 pnt in de M1-dressuur.. echt zo blij Lachen

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:55

En hebben jullie er al een beetje zin in Vork

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:13

Haha dat wou ik ook al gaan vragen.
Ik heb er wel zin aan, het gaat wel weer een lange dag worden, dus ik hoop dat het niet TE koud/nat wordt anders wordt het wel een zware beproeving Knipoog
Het paard zal minder blij zijn, want die zal die dag 3 keer moeten aantreden Bloos
Laatst bijgewerkt door Photography op 08-02-07 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:15

Het is tog trouwens gewoon binnen??

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:16

Ja dat wel, maar in maneges is met meestal behooorlijk koud Tong uitsteken

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:18

karin_gracia schreef:
Jaa ik doe mee hoor!! M2-dressuur en L springen.. in nieuwe pekela had ik 188 en 182 pnt in de M1-dressuur.. echt zo blij Lachen

Ik moet tegen jou rijden, ik rijd in de M1 dressuur Knipoog

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 02:33

@ photography: hey leuk.. ik had even gekeken in de startlijsten.. jij bent renee toch? gaaf dat je haflinger zo goed kan springen!! officiël ben ik M1-dressuur, maar de M2 proef ligt me wel, dus ik dacht, waarom niet een keer proberen voor de grap! het zal wel niet veel worden in de M2, want mijn paardje is een flink heethoofd, haha (arabisch bloed).. maar ik vind het wel leuk om een beetje met mn haf te showen.. we zien elkaar vast nog wel bij het inrijden... hoe zie je eruit? mijn paard heeft in iedergeval knotjes, daar kun je me aan herkennen.. kunnen we nog even kletsen!! groetjes en alvast succes met je M1 proef!!

tjiddevw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:21

Elmooo schreef:
Het is voor mij de eerste keer wedstrijd. Moet je ook officiele wedstrijdkleding aan eigenlijk? Had voorheen altijd een clubtrui aan van de manege waar ik destijds reed. Ik doe mee met vaardigheid mennen.

Je kan met vaardigheid officiele wedstrijdkleding aan, maar je kan ook gewoon nette kleren aantrekken en een hoedje op. Als je in ruitertenue gaat moet je wel een cap op hoor!

Ik doe ook mee. Start L dressuur (mennen) en vaardigheid. En hopelijk ook voor snelste vaardigheidsmenner Haha!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:37

Allemaal veel succes in Tolbert! Ik zie jullie 1 april wel in Vrouwenparochie!

Elmooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 19:44

tjiddevw schreef:
Elmooo schreef:

Je kan met vaardigheid officiele wedstrijdkleding aan, maar je kan ook gewoon nette kleren aantrekken en een hoedje op. Als je in ruitertenue gaat moet je wel een cap op hoor!

Ik doe ook mee. Start L dressuur (mennen) en vaardigheid. En hopelijk ook voor snelste vaardigheidsmenner Haha!

Okej, wel even zo handig van te voren te weten. Bloos Weet je toevallig ook hoe ver de afstand tussen de pilonnen is? De menkar is dacht ik 1.26 meter.

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 21:30

karin_gracia schreef:
@ photography: hey leuk.. ik had even gekeken in de startlijsten.. jij bent renee toch? gaaf dat je haflinger zo goed kan springen!! officiël ben ik M1-dressuur, maar de M2 proef ligt me wel, dus ik dacht, waarom niet een keer proberen voor de grap! het zal wel niet veel worden in de M2, want mijn paardje is een flink heethoofd, haha (arabisch bloed).. maar ik vind het wel leuk om een beetje met mn haf te showen.. we zien elkaar vast nog wel bij het inrijden... hoe zie je eruit? mijn paard heeft in iedergeval knotjes, daar kun je me aan herkennen.. kunnen we nog even kletsen!! groetjes en alvast succes met je M1 proef!!

Haha dankjewel! Haha!Ik ben officieel L2, maar ze houdt niet zo van wijken enz, en zij is ook een heethoofd, haha misschien is het wel familie.
Ik heb de manen ook in knotjes, en als je dr 1 loperig/stijgend langs ziet komen dan ben ik dat Tong uitsteken

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 10:08

Iedereen veel plezier idd in Tolbert. Ik heb me opnieuw opgegeven, maar dit keer in Vrouwenparochie! Haha! Hoop dat ik daar wel op de startlijst kom.

Elmooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 15:02

Heb het informatieboekje zonet ook gekregen. Ben er nog niet helemaal uit hoe het zit met hindernis 3A en 3B van vaardigheid. Wat die rechte strepen betekenen als je door 3A ben geweest. Misschien dat jullie dat weten, is voor mij namelijk de 1e keer wedstrijd vaardigheid.

tjiddevw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:02

Die strepen zijn balken. Het is dus een U-hindernis. Als je 3A hebt gehad moet je rechtsom dan door 3B. Als je gaat verkennen zie je het vanzelf wel. Het is heel duidelijk.
En als het goed is komt er bij je spoorbreedte 35 cm bij. Dus bij jou komen ze op 161 te staan. Hoe laat moet je dressuur en vaardigheid rijden?
Doe je ook mee voor de snelste vaardigheidsmenner??

Elmooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:13

Ik ben nummer 34 van vaardigheid dus dat zal waarschijnlijk rond kwart voor 3, 3 uur worden. Ik doe niet mee met dressuur, alleen vaardigheid.

Eigenaar van mijn bijrijdpony heeft me ook opgegeven voor snelste vaardigheidsmenner zonder dat ik daar vanaf wist, dus verwacht maar niet dat ik daar bijzit. Bloos

tjiddevw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:28

Elmooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:30

Okej....handige link. Heb nu al zin in volgende week.

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:30

Had dit topic nog helemaal niet gezien maar ik doe ook mee in Tolbert Lachen
In de L2 dressuur, M- springen en de Reuzensprong maar weer Haha!

Ben al wel aardig zenuwwachtig moet ik zeggen
Laatst bijgewerkt door siesti op 11-02-07 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:32

siesti schreef:
Had dit topic nog helemaal niet gezien maar ik toe ook mee in Tolbert Lachen
In de L2 dressuur, M- springen en de Reuzensprong maar weer Haha!

Ben al wel aardig zenuwwachtig moet ik zeggen

Haha ik nog niet,
Spring jij eigenlijk wedstrijden met je haf?

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:39

* Heb net even hele topic doorgelezen * Lachen

Nee ik spring geen wedstrijden met mijn haf, heb ik wel korte tijd gedaan officeel bij de paarden maar gestopt vanwege geen trailer Boos! Spring nu eigenlijk nog alleen elk jaar in Tolbert en Ermelo.

Jij doet voor het eerst mee met Tolbert of niet? Had even gekeken bij de lijst van vorig jaar maar kon je niet vinden. Wordt wel extra zenuwwachtig van jou want normaal ken ik iedereen waartegen ik moet springen Haha! Mja is juist wel leuk!

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 09:27

siesti schreef:
* Heb net even hele topic doorgelezen * Lachen

Nee ik spring geen wedstrijden met mijn haf, heb ik wel korte tijd gedaan officeel bij de paarden maar gestopt vanwege geen trailer Boos! Spring nu eigenlijk nog alleen elk jaar in Tolbert en Ermelo.

Jij doet voor het eerst mee met Tolbert of niet? Had even gekeken bij de lijst van vorig jaar maar kon je niet vinden. Wordt wel extra zenuwwachtig van jou want normaal ken ik iedereen waartegen ik moet springen Haha! Mja is juist wel leuk!

Wat sprong je bij de paarden dan?
Ik heb in 2004 wel meegedaan ( met een andere haf). Toen stonden wij geloof ik naast jullie.. Tong uitsteken
toen was jij geloof ik die week van te voren met paard en al gevallen tijdens het springen....