Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lucas03 schreef:Voor 3 weken terug iets aan de Wiemselbach gevraagd.... geen antwoord tot nu toe.
lucas03 schreef:lucas03 schreef:Voor 3 weken terug iets aan de Wiemselbach gevraagd.... geen antwoord tot nu toe.
Positief nieuws:.... Ik heb vandaag antwoord gekregen. Dank u.
.
petraaken schreef:niet alleen dekstations hebben dat probleem soms. Ook stamboeksecretariaten zijn soms niet met de tijd mee.
petraaken schreef:Tja het NRPS is als je niet belt nogal sloom bij momenten als het op mails beantwoorden komt.
sarabande schreef:petraaken schreef:Tja het NRPS is als je niet belt nogal sloom bij momenten als het op mails beantwoorden komt.
Stuur het topic even aan ze op
kreeg nl nu wel snel antwoord op mijn mail of ze het programma voor zaterdag wilden opsturen.
Was ik nl vergeten te vragen vanmorgen toen ik belde voor een dringender probleem.
fresco schreef:Ik heb zeer goede ervaringen met Stal Du Bois te Obdam!
Alles wordt perfect geregeld.
Ook heb ik goed ervaringen met de eigenaar van Kasparow.
Waar ik helemaal niet over te spreken was, is de eigenaar van Rafurstinels, ik wou wat info en belde de beste man.
Nou er kon geen vriendelijk woord vanaf....
Echt een boer die man!
Die hengst komt er dus ook niet op!!
wou ik haar perse zo vaak mogelijk opzoeken en als ik niet kon mocht ik Petra altijd bellen hoe het met haar ging. amaze schreef:Hi hi,ik heb een uur geleden een mailtje naar de Pretendenthoeve gestuurd en heb nu al antwoord terug gehad !