Da's altijd zo........ de besten gaan naar het buitenland. Lijkt me vreselijk, als een paard waar je op rijdt verkocht wordt!
Ja hij is als recreatiepaard verkocht hoor
En gelukkig reed ik er al een tijdje niet meer op. De manegehouder wilde dat ik geld betaalde aan hem om het paard van zijn pensionklant bij te rijden..
Zogenaamd om onderhuur te voorkomen. Hij naaide je gewoon waar je zelf bij stond en ik deed er niet aan mee. Dus mocht ik weg.
Getver, wat l*llig! Als sommige mensen geld ruiken............. bij ons rijden al 35 jaar anderen op de paarden waar we zelf niet op rijden maar daar hebben we nog nooit wat voor gevraagd! De paarden vinden het leuk, krijgen aandacht en het is onze hobby tenslotte. En het rijdt ook nog veel leuker met 2 of meer! Ik hoop dat je wat anders gevonden hebt?
Sam, je foto is te groot, ik zie alleen maar een rood vlak met "mijn album"............. wat kleiner maken, maar wel minimaal 400 x 400 pixels.
YESSSSSSSSSSSSSS, daar is ze! Wow, da's inderdaad een mooie merrie! Ga je er ook Endurance mee rijden? zijn ze heel geschikt voor; ik wil dit jaar ook weer starten.
Ze is inderdaad erg mooi, al zeg ik het zelf Op dit moment denken we er over om haar te verkopen. Daar heb ik veel verdriet van maar voor haar is het het beste. Ik heb haar naar Nederland gehaald om haar een betere toekomst te geven omdat paard rijden in Polen niet echt leeft bij de mensen. Zelf ben ik niet gezond maar rij wel graag paard, onze jongste zoon idem dito. Mijn man rijdt ook maar gaat ook nog drie avonden in de week naar school. Ze verdient beter dus daar moet ik dan voor gaan.