Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissHIS schreef:Mbkaatje: je kan toch alleen naar de HK? Doe ik al járen! Kom genoeg mensen tegen daar!
gratchen schreef:Even een vraagje voor een leek m.b.t. de hengstenkeuring: wat is een leuke dag om te gaan? Ik was aan het twijfelen tussen de vrijdagavond en de zaterdag. Ik ben m.n. geinteresseerd in de dressuur en zou ook graag wat hengsten zien. Ik neem aan dat ik dan het beste op zaterdag kan komen?
Weet iemand verder wat de kaartjes kosten en of je een programmaboekje kan aanvragen (werd op de site van het KWPN niet heel veel wijzer).
Thanks!
mbkaatje schreef:eilander schreef:Heb nooit geen problemen gehad!Wij gaan dit jaar alleen naar de 2e bezichtiging v/d springhengsten op Donderdag.
Ben zeer geiinteresseerd in de jonge Casco!
Wij wel, een van ons groepje heeft een klap in z'n gezicht gekregen. Maar dat is al heeel lang geleden hoor.
Op donderdag komt er als het goed is een hengst die uit onze stam komt, Mermus x Hinault x Nurzeus. De Nurzeus heeft mijn vader gefokt. Altijd leuk als er weer eens iets boven water komt.
haan schreef:Hier ook een abbootje, Kajanus heel veel succes ! Wij gaan iets eerder stressen namelijk zaterdag de 27e januari (3e bez. NRPS)
MissJ schreef:Ik ga donderdag en vrijdag. Hopelijk doen jouw hengsten het goed Kajanus!
Kajanus schreef:Ik hoop het ook, maar ik vind ze al geweldig
da's in ieder geval mooi meegenomen.
mbkaatje schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Maar persoonlijk vind ik dat heel ongezellig. Alleen de rit er naartoe al. Ik heb me er al bij neergelegd een jaartje over te slaan.
Gelukkig kan ik hier jullie verslagen lezen e.d.
) kun je zo meerijden met mijn vriend, hartstikke gezellig
herrewijnen schreef:kajanus ik heb je houston x royal-dance gezien wat een beauty van een paard. wij hebben ook een royal-dance merrie die we dit jaar gaan dekken ik weet nu zeker dat het houston wordt. wat is de verdere afstamming van het veulen als ik vragen mag? als je eraf wilt hoor ik het graag!
Kajanus schreef:herrewijnen schreef:kajanus ik heb je houston x royal-dance gezien wat een beauty van een paard. wij hebben ook een royal-dance merrie die we dit jaar gaan dekken ik weet nu zeker dat het houston wordt. wat is de verdere afstamming van het veulen als ik vragen mag? als je eraf wilt hoor ik het graag!
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=141566
Hij is echt gaaf, en we willen er niet vanaf
Sannah schreef:Tegen die tijd opent Kajanus daar vast wel een topic over...
Sannah schreef:Tegen die tijd opent Kajanus daar vast wel een topic over...
fotografe langs komt Kajanus schreef:Sannah schreef:Tegen die tijd opent Kajanus daar vast wel een topic over...
Maar dat kan alleen als mijn privefotografe langs komt
philipoom schreef:Weten jullie waar de lijst staat van de 2e bezichtiging?
Tijdens de 2 e bez soms ..........? amaze schreef:Wie weet waneer de hengsten voot de veiling geselecteerd worden ?
Tijdens de 2 e bez soms ..........?
Gurk schreef:philipoom schreef:Weten jullie waar de lijst staat van de 2e bezichtiging?
Misschien heb je hier iets aan, onderste link van de pagina.:
http://www.prestatiefamilies.nl/index.asp?page=6