[H][pony]is dit een leuke pony om mee te dekken.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kyrkelover

Re: [H][pony]is dit een leuke pony om mee te dekken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 00:12

bedankt voor jullie reacties
ik dacht dat eigenlijk al ja albertine maar ik dacht ik vraag het gewoon lijkt me trouwens erg storend voor het paard een naar binnen en een naar buiten.
ik vind haar beenafwijking ook erg jammer maar volgens mij heeft ze er geen last van tenminste ik heb het nog niet gezien.
alleen als je bijvoorbeeld echt op volle snelheid gaat dan wil ze haar eigen achter nog wel eens raken.
maar dat is niet vaak.
bij de normale gangen als stap draf en galop heeft ze dit niet.

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 22:55

kyrkelover schreef:
even misschien een hele stomme vraag dus nie gelijk zeggen dat ik gek ben.
mijn pony staat dus met haar achterbenen naar binnen nou zat ik me af te vragen als je er dan een pony op zet met de benen wat naar buiten zou je dan ongeveer rechte benen krijgen of krijg je dan alleen zowiezo een beenafwijking.
niet dat we dit gaan doen of zo maar vroeg ik me gewoon af.

Tjonge jonge ....koehakkig x toontredend = correct ......Net een rekensommetje Blond snel x snel = nog sneller

Waarom denk je dat je pony het erf niet meer af wil en niet meer naar zijn voer omkijkt ? Ben je nou zo naief ? Mijn eerste indruk is dat het arme dier aan een maagzweer lijdt! Laat haar daar eens naar onderzoeken. De symptonen wijzen die kant uit. De uitgehoonde buik, mager, niet willen eten en het erf niet af willen......volgens mij zit dat ponietje bomvol stress.

Suus_Blik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 16:35

wel een apparte stoere pony Haha!
uhm..

arabisch volboed ,, of welsh of new forest ?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 17:07

nope geen maagzweer ze is pas helemaal gecontroleerd door de da.
ze eet wel maar stel jij krijgt in een keer dubbel zoveel eten als de week ervoor oftewel niet gewend dan krijg je dat ook niet achter elkaar op.
ze heeft het allemaal op hoor aan het eind van de dag.
ze krijgt meer als de gemiddelde pony daar.
en weet je als ze zo'n last had van een maagzweer en niet wou eten en zo dan glimt ze niet aan alle kanten is ze niet bereidt om voor het wagentje super te lopen loopt ze niet met de oortjes naar voren.
als je haar in de wei zet rent ze er doet ze gek en vervolgens ja eten.
ze voelt zich prima dat kan je aan alles merken.
anders vind ik het wel heel gek dat heel veel mensen van stal zeggen wow die heeft plezier in het werken als ze zo'n pijn heeft heeft ze er echt geen plezier in hoor.
ze is trouwens ook weer wat aangekomen.
maar heb geen foto's