Sjoert schreef:Mij is altijd geleerd dat je aan een "leuk" dier niets hebt.
Wel hoor! (misschien als dekhengst niet, die moeten meer zijn dan alleen leuk).
Maar geef mij maar een "leuk" dier hoor!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Mij is altijd geleerd dat je aan een "leuk" dier niets hebt.
wiepke schreef:Junior is echt een hele fijne hengst, hij is zeker niet grof, heeft wel een enorm mooi front. Een heel mooi voorbeengebruik en een sterke achterhand. Zijn karakter is echt heel fijn, heel aanhankelijk.
Heeft graag aandacht.
Zijn beenwerk is ook niet grof, hij heeft mooie elegante benen.
Ik weet dat hij veel schimmels fokt.
Junior is denk ik zeker de moeite waard.
Ik weet niet hoe ik actuele foto´s hier op geplaatst krijg anders had ik een paar mooie foto´s van Junior erop gezet.
Misschien kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen.
arie53 schreef:
Citaat:deze heb ik op de eerste pagina al genoemd, met webstek-link erbij
Is en blijft inderdaad een pracht hengst!
Venetia schreef:Bij Junior is het wel een punt je af te vragen waarom die hengst met alle topruiters die erop hebben gezeten nooit een fatsoenlijke GP proef neer heeft kunnen zetten.
Naar verluid had hij het karakter er niet voor, misschien in combinatie met lichamelijke beperkingen.
De vraag is of de hengst je zoveel te bieden heeft dat je dit gegeven voor lief neemt.
Dit soort zaken zijn toch dingen die met aanleg te maken hebben en doorfokken.
arie53 schreef:Citaat:deze heb ik op de eerste pagina al genoemd, met webstek-link erbij
Is en blijft inderdaad een pracht hengst!
Sorry dat was mij ontgaan.
liliputter schreef:universeel zaten we aan te denken maar omdat er olivi en dus jazz in de lijn zit valt die al af omdat we echt geen jazz willen. hebben er 1 op stal staan en dat is om het zo maar te zeggen meer dan genoeg. ondanks dat het wat verder weg zit.
het is een wat kortere merrie, dus de hengst moet wat langer zijn. stokmaat is maar 1.64 dus de hengst zelf moet rond de 1.70 zijn en ,goed karakter want het is een pion merrie... wat kan ik er nog meer over zeggen? denk dat ik toch een standfoto moet maken... het is trouwens wel een schimmel merrie dus de kans op een schimmel veulen is al groot maar omdat we na dit veulen nog 1x met haar fokken, willen we daar zeker van zijn maar ook alleen als er een hengst is die past en verbetert anders zal het denk ik wel krack c worden.
bedankt voor de site!
rubels valt al af door zijn stokmaat, wel jammer want was een erg mooie hengst..
Neonlight schreef:Schoot me opeens nog een hengst te binnen, D-Day is hier nog niet genoemd geloof ik.