Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

0ojannekeo0 schreef:Ik vind het niet mooi, blubber etc is onzin, je borstelt dat er zo af als je het laat drogen!
Sokken horen bij een haflinger vind ik
zwarteroosje schreef:Ik zou het bij Milton iig niet doen. (het mag ook niet van eigenaar) Milton is een beetje lomp en dan vind ik de sokken echt bij hem passen. Maar bij een echt een sporttype vind ik het weer mooi als ze geknipt zijn. Ik denk dat de keuze uiteindelijk bij jouw ligt. Hoop dat je eruit komt!

Pauk schreef:Ik ben voor eraf.. Ik heb juist alleen maar narigheid gehad met de sokken eraan laten.. Ook voor de keuringen alles eraf.. Tegenwoordig wordt dit ook liever gezien
dat ze eraf gehaald worden bij haflingers.. ze worden nog steeds als een soort van "karreknolle" gezien om het met een hard woord te zeggen maarja,, ze heeft nou eenmaal gekozen voor eraan 
Armani88 schreef:ik zou het wel doen !!
vooral met de nattigheid en als het gaat vriezen, dan kun je heel snel mok enzo krijgen kzou het er maar afhalen als ik jou was
ik vind dat ook nog eens netter staan