Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het gaat ook helemaal niet om of ze wel of niet alleen staan. Bovendien staan er tig paarden alleen in de wei. Zolang ze andere dieren om zich heen hebben is er imo niks mis mee hoor.
En de mijne staat ook soms op stal, gaat ook soms alleen de bak in. (ook met paardenneuzen in de buurt) Maar ik bedoel eigenlijk dat dit topic gaat over de ts die zou stoppen of niet. misschien ook over het apart staan maar niet in eerste plaats.
Het gaat dus niet over het alleen staan.
(ik vind haar zó leuk, ze lijkt ook wel op angel vind ik, maar dat even terzijde
)
(tis ook overal hetzelfde
)
die altijd maar vriendelijk en vrolijk probeert et zijn en het naar je zin wilt maken...Pellie schreef:ik zou rijden ook geen prioriteit vinden. Dat is iets wat wij mensen als noodzaak vinden, die paarden echt niet hoor en de gezondheid heeft er ook niet onder te lijden als er niet gereden wordt
er is geen drama en mensen vallen niet over Elke heen.
en wens je heel veel sterkte in deze moeilijke dagen, het is goed dat je zo eerlijk bent waarom je je K voelt,