Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Gaat er niemand meer naar de Bonte Parels-hengsten?
Ariebren schreef:Heeft iemand goede stand foto's van de Bonte Parels Hengsten ?

), maar ik laat haar volgend jaar niet dekken. Over dit veulen heb ik al geroepen: dit is de laatste keer geweest dat Anouk drachtig is (vanwege haar hormonen
).
snowdon schreef:sowieso alledrie bonte en effen nakomelingen
glen > voornl. zwart
pablo > zwart en bruin
pitalo > voornl. bruin

Shayla schreef:Het komende veulen blijft , maar als ik haar weer zou laten dekken , dan zou ik het veulen moeten verkopen , en dat blijft bij mij een moeilijk punt![]()
Over hengsten heb ik dus eigenlijk ook nog niet goed nagedacht. Al heb ik wel een idee over welke in aanmerking kunnen komen en welke totaal niet

flettie schreef:Verder heb ik onlangs John Boy van mijn lijstje kunnen schrappen toen ik erachter kwam dat die naar Zweden is vertrokken of was het nou Denemarken?
flettie schreef:Edit: een belangrijke voorwaarde heb ik als merriehouder echter wel! Namelijk dat mijn merrie aan de hand gedekt wordt. In de wei bij de hengst ingooien en maar op goed geluk hopen dat het goed gaat doe ik niet aan daar is Fayette voor mij te kostbaar voor.
ragna schreef:O' gullivar is toch overleden op 16 november 2006
Alle ik heb dat toch ergens gelezen en hij staat ook niet meer op de site van het ICS bij de goedgekeurde dekhengsten!!
Wellicht het jaar daarop, maar de reden van niet is omdat Dewi zich helemaal leeg laat zuigen, en ik haar liever een jaartje rust en om te herstellen geef. Plus volgend jaar hoop ik afgestudeerd te zijn, en ik weet niet hoe ik over 2 jaar in mijn leven sta, of ik nog thuis sta en voldoende geld heb om 3 paarden te houden. En die onzekerheid vind ik gewoon niet goed met een veulen op komst

Mazzel-meid schreef:flettie schreef:Verder heb ik onlangs John Boy van mijn lijstje kunnen schrappen toen ik erachter kwam dat die naar Zweden is vertrokken of was het nou Denemarken?
dat las ik inderdaad ook, erg jammer...
Ik had Shak ook graag eens door John Boy laten dekken
Teuntje111 schreef:Tinkerfarm's O'Gulliver is inderdaad overleden aan ouderdom naar ik heb vernomen..
sneppie schreef:flettie schreef:Edit: een belangrijke voorwaarde heb ik als merriehouder echter wel! Namelijk dat mijn merrie aan de hand gedekt wordt. In de wei bij de hengst ingooien en maar op goed geluk hopen dat het goed gaat doe ik niet aan daar is Fayette voor mij te kostbaar voor.
Helemaal mee eens, zeker als er ook nog een veulentje bij loopt.