haflingerdag ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: haflingerdag ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 17:17

Draflinger schreef:
neee ik niet helaas... maar zie ik het goed dat je maar 2 verschillende hebt ik bedoel 2 verschillende ruiters met paard? of licht dat nou aan mij. Want het lijkt of er heeeeeel veel fotos van de zelfde rzijn gemaakt toch ?

ja ik heb er inderdaad wel heel veel van dezelfde, maar zoveel had ik er dus van iedereen Tong uitsteken

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:14

En het is al 10 januari en nog steeds niets... Heeft er iemand een mail terug ontvangen van de genen die dick een mail hebben gestuurd? Ik niet...
Zou er iets met dick aan de hand zijn ofzo omdat hij niet rageeerd en de fotos er niet staan???

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:30

Draflinger schreef:
Zou er iets met dick aan de hand zijn ofzo omdat hij niet rageeerd en de fotos er niet staan???

dit dacht ik dus ook al

ging ook van de week ff kijken of de foto's der al opstonden
en nee heb ook geen mail of iets terug ontvangen

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:37

helaas dan moeten we dus nog langer wachten:( Ja mijn moeder dacht ook al dat er evt. iets met dick aan de hand was... Ik weet het niet maar hoop wel dat ze er gauw op komen want ik ben zoooo benieuwd:D

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:14

Goldy Loks bedankt! Je hebt 4 foto's van mij en mijn superspringende merrie gemaakt, echt heel erg leuk!

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:10

Ik heb ook nog een paar foto's volgens mij. Heb er nu geen zicht op omdat ik op werk zit, maar zal thuis eens kijken. Iig had ik de camera wel bij me en heb ik gewoon willekeurig geschoten... Maar wie en hoeveel, geen idee meer! Nagelbijten / Gniffelen

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:26

haha doe maar is kijken jah ,miss zit er nog wat leuks bij:D

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 15:04

Ik heb van de week contact gehad met Henk Mulder, de voorzitter van de Aangespannen Haflinger en hij kon ook geen antwoord geven op de stilliggende site van Dik van Baren. Hij stuurt mij een aantal foto's toe van de strandrit in Schoorl, die zal ik tzt wel plaatsen voor de liefhebbers.

Bo0wiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 17:38

0kej is goed..Tong uitsteken