erleyne schreef:Ik ga misschien, nog even kijken. Van onze stal wordt er één hengst voorgesteld, Sunnyboy x Flemmingh als ik het goed heb. Hij staat nu bij Paul Hendriks ( cks ?), en het gaat erg goed als ik de verhalen zo hoor.
X
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
erleyne schreef:Ik ga misschien, nog even kijken. Van onze stal wordt er één hengst voorgesteld, Sunnyboy x Flemmingh als ik het goed heb. Hij staat nu bij Paul Hendriks ( cks ?), en het gaat erg goed als ik de verhalen zo hoor.
Van Lieren? Arthurvos schreef:2 2 1/2 jarige van Leunus en nog een 4 jaar van hem
Sammie schreef:Van Lieren?
Arthurvos schreef:twee en een halfjarige uit een een vincent moeder
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=62453
twee en een halfjarige uit Indiamanda en de 4 jaar is een volle broer
petraaken schreef:Sammie schreef:ZE hadden ook van Vanbommel kunnen zijn.Van Lieren?

Sammie schreef:Overigs lijken ze mij intressanter dan die van vorig jaar.
holly schreef:Zou er iemand zo lief willen zijn te vertellen wat deze dagen inhouden?
Wat moet ik me er bij voorstellen, de dag van begin tot eind?
Ritmisch schreef:...Wat heeft het nu voor zin om een hengst die nooit goedgekeurd zal gaan worden als dekhengst (lees met scheve of bijvoorbeeld ongelijke voeten) toch de kooi in te laten...
gomir schreef:Dan zijn er van die hengsten dus geen nakomelingen opgegeven voor de hengstenkeuring Mosh
Ik dacht dat ze 1 van de Jacksons voor het KWPN deden maar dat hebben ze veranderd