Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sammy1 schreef:wel eens ja maar als je gaat trainen en je zet hier van ja mijn tinker springt 1,60 los ja waar ben je dan mee bezig sorry hoor bij ons staannu een fries 6 jaar oud wat heeft die atrosse waardoor ook springen traar he maarja doe maar wat jullie niet late kunnen
sammy1 schreef:meisje kom eens na onze manege gaan we daar eens over hebben met tinker springen sorry hoor,als je geen ander paard kan betalen ja dan weet ik het niet
sammy1 schreef:meisje kom eens na onze manege gaan we daar eens over hebben met tinker springen sorry hoor,als je geen ander paard kan betalen ja dan weet ik het niet

sammy1 schreef:hoi hoi
einde discussie jullie hebben gelijk met jullie geweldige tinker ik zeg ja spring erop los

sammy1 schreef:mijn mening is gewoon tinkers zijn er niet voor gemaakt voor te springen kunnen we nog uren een discussie over gaan jou mening is dat wat jij denkt en dit is de mijne en van nog veel meer mensen bij ons.
ik ga stoppen hier want slaat nergens op
*Rolt over de vloer van het lachen*