sarabande schreef:Michelle19 schreef:Vind je dat grappig? Zou jij die dieren niet willen redden dan? Het zal jouw veulen maar zijn die erbij staat!
Nee ik vind het niet grappig ik meen dat serieus, omdat jij duidelijk laat merken niet op kwaliteit alleen op prijs te selecteren en klaarblijkelijk geen idee hebt wat het kost om een veulen op te fokken etc etc.
Iedereen doet aanvankelijk zijn uiterste best om jou van advies te dienen, omdat je zegt zoveel verstand van paarden en zo te hebben en jij hebt het alleen maar over het aanschafbedrag. Een dekking met drachtigingsbegeleiding en onderhoud van de merrie een jaar is al duurder dan 2000 euro dus alles wat onder die prijs weggaat is van mindere kwaliteit.
Aleen de opfokkosten voor zon minder veulen zijn net zo hoog als die voor een goedkoop beessie en en het einde ben je een bult geld kwijt en hebt iets waar je weinig mee kan.
Dat zou je moeten weten met als je echt kennis van paarden en wat daarbij komt hebt.
Zoals ik al eerder zei: ja ik heb wel verstand van paarden, maar niet over het fokken en de prijzen daarvan!!!!!!! Dus ja je kan het me kwalijk nemen maar ja laat ook maar... je hoeft jezelf niet te bewijzen hoor...