rubiquil nakomelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: rubiquil nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:37

Sandra heeft ook al 2 Rubiquil's gehad, drachtig van de 3de. Afgelopen jaar hadden we er zelfs 2 op stal staan.

Bandit, afgelopen maart. Ook aanwezig op de hengstenshow.
Afbeelding

livvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:02

MissHIS schreef:
petraaken schreef:
Ben alleen verbaasd dat jij dressuurbloed in je stal hebt. Ik dacht dat jij meer een springruiter en fokker was. Lachen

Ja dat ben ik ook hoor! Zit er ook altijd met springzadeltje op, haha! Ach ik vind de handel heel leuk en interessant, en deze kwam op mijn pad en ik vind haar commercieel genoeg om mee aan de slag te gaan! Ze is dus wel voor de verkoop, en tot die tijd heb ik er veel plezier van. Ze heeft ook al een paar keer vrij gesprongen en iemand die in de hunters zit, had ook wel interesse.

Die Rubiquil x Pretendent die ik zadelmak gemaakt heb, kan ook erg goed springen. De eigenaar zit er zelfs over na te denken om hem bij een springruiter neer te zetten Haha!.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 13:02

livvy schreef:
Die Rubiquil x Pretendent die ik zadelmak gemaakt heb, kan ook erg goed springen. De eigenaar zit er zelfs over na te denken om hem bij een springruiter neer te zetten Haha!.

Wow met zulk bloed! Deze vind het ook heel leuk!

meisje333

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 23:21

Ik heb zelf geen Rubiquil maar mijn jaarling stond van de zomer met 1 in de wei, een Rubiquil x Ladalco x Joost
De voorste is de Rubiquil, het is best een grote maar zijn moeder was ook erg groot.

Afbeelding