[TI] jullie mening: dit paard kopen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nikita_1995

Re: jullie mening: dit paard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:42

grrr schreef:
Bianca, je moet gewoon lekker zelf weten wat je doet. Ik begrijp heel goed dat je graag zelf (en je dochter) wilt kunnen rijden. Als je Angel heel goed kunt verkopen aan een goede eigenaar, is daar volgens mij niets mis mee. Maar je zult haar vast wel missen. Succes met je beslissing...

Helemaal mee eens !!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:41

Ik zou eerder iets liefs, makkelijks, goedkoops, misschien iets ouder, en kalms maar voor kleins voor Jaimy kopen, dan is de afstand ook niet zo hoog mocht ze er ooit eens afvallen.
Angel weg... tja, ik koop in principe een dier voor het leven (uitzonderingen daargelaten), dus wegdoen en iets anders voor terugkopen is voor MIJ moeilijk voor te stellen.
Heb je een trailer tot je beschikking? Anders kom je een keer met Lizzy naar Voorschoten toe, dan kunnen we samen een rustig staprondje doen, Kootje is bomproof. Met Mira gaat buitenrijden prima, mits ze er een ander paard bij heeft, alleen redt ze in d'r koppie niet, dus ik kan me wel een beetje voorstellen wat Lizzy doet als je probeert alleen te gaan buitenrijden.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:12

Biancaa; het is idd JOU beslissing en van niemand anders, je hoef dus absoluut geen verantwoordelijkheid af te leggen of jezelf te verdedigen. Als je een derde merrie bij wil kopen, en je daar genoeg tijd voor hebt, waarom niet? Lachen
Enne, moeilijk hoor de beslissing nemen om Angel te verkopen..
het is dat ik er al 2 heb Knipoog ik vind Angel namelijk ook een geweldig mooi dier Kwijl

Heel veel sterkte met je beslissing!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:35

Ik krijg bijna het idee dat wat ze verteld 'negatief' wordt uitgelegd. negatief is een groot woord, weet er ff niks anders voor Lachen

Ik snap prima dat je dit doet, het één en ander komt niet echt overeen met wat er in je profiel staat dus dat roept altijd vraagtekens op, en misschien wil je het voor jezelf ook op een rijtje zetten. De één koopt/verkoopt, in de ogen van een ander, nu eenmaal gemakkekijker paarden. Ik heb daar zelf wel heel erg aan moeten wennen en snap soms niet wat de waarde dan is, ik vergelijk het teveel met mezelf, en dat moet ik niet doen Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:28

Biancaa schreef:
en ja leon er kan dan een slotje op deze....

aangezien het betreffende paard al verkocht is dus een slotje