Wilawander schreef:Iedereen heeft zo z'n voorkeur voor een bepaald karakter. Dat is het denk ik meer.
En ik denk dat dit nauw samenhangt met rijtechnisch gevoel en vermogen van de ruiter! En als we uit gaan van het gemiddelde...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wilawander schreef:Iedereen heeft zo z'n voorkeur voor een bepaald karakter. Dat is het denk ik meer.
Desiree schreef:Wilawander schreef:Iedereen heeft zo z'n voorkeur voor een bepaald karakter. Dat is het denk ik meer.
En ik denk dat dit nauw samenhangt met rijtechnisch gevoel en vermogen van de ruiter! En als we uit gaan van het gemiddelde...
miamivice schreef:Van de hengsten die ontzettend veel gedekt hebben (bijvoorbeeld jazz, ferro) zijn altijd wel rotzakken te vinden.
Ketaki schreef:miamivice schreef:Van de hengsten die ontzettend veel gedekt hebben (bijvoorbeeld jazz, ferro) zijn altijd wel rotzakken te vinden.
dat ben ik met je eens, maar de 1 zal een makkelijk paard als moeilijk kunnen beschouwen waarschijnlijk en een moeilijk paard als makkelijk beschrijven.
maar hoorde dat oa. Jazz heel erg lastige karakter heeft.
maar ligt het aan de hengst zelf dan ook, of kan dat aan de ouders liggen
kimberley12 schreef:Elcaro, omdat de nakomelingen niet fijn zijn op stal, onder het zadel hebben ze streken, het zijn gewoon geen fijne paarden in de omgang.