Mijn vz shetje is rond de meter..
Ik rijd er ook niet op!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
paramejo schreef:bedankt allemaal. mijn dochtertje is niet groot en ik zelf ben ook maar 153 dus echt groot zal ze niet worden,maar ik dacht is het niet sneu voor zo"n beestje.
hij is nu drie en 91 cm zal hij nog veel groeien wat denken jullie?
ONG hé!

Jinkk schreef:Ik ben 1,73 en shetteke is 1m daar rijdt ik op als ik zin heb om het bos in te gaan!! een paard/pony groeit door tot ijn 6e dan zijn slechts enkele mm/cm shetlanders kunnen 3x hun eigen gewicht dragen!! dus zelfs volwassenen kunnen er nog op! als het er mooi uitziet is wat anders maar het kan nog best!!
ik heb tenminste nog nooit een shetlander gezien die op de grond zakte!!
en mijn shetten 95 en 73 cm dus ik rijd er niet op. Alleen mennen met de grootste 

Jinkk schreef:Ik ben 1,73 en shetteke is 1m daar rijdt ik op als ik zin heb om het bos in te gaan!! een paard/pony groeit door tot ijn 6e dan zijn slechts enkele mm/cm shetlanders kunnen 3x hun eigen gewicht dragen!! dus zelfs volwassenen kunnen er nog op! als het er mooi uitziet is wat anders maar het kan nog best!!
maar heb een lief berijdertje gevonden voor haar 

Noemy schreef:Ik heb ook nooit een shetlander gezien die op de grond zakte, het zijn nu eenmaal doorzetters die toch wel hun best voor je doen..