sherif schreef:Daisza, heb jij ook een arabje? (zie dat je uit Apeldoorn komt, wij wonen in Vaassen nl)
Jep

ze is wel een kruising; 75% arab, en 25% lippizaner..
Ze staat in Teuge in plaats van in Apeldoorn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sherif schreef:Daisza, heb jij ook een arabje? (zie dat je uit Apeldoorn komt, wij wonen in Vaassen nl)

Yashmina schreef:hoe kan ik mijn merrie een beetje opmaken voor een fotoshoot, zonder te scheren want mijn pony heeft een slechte jeugd gehad en daardoor ontzettend paniekerig voor scheren...
en een ander probleempje is dat ze boven 1 oog een stuk bles heeft waardoor ze daar heel lichte huid heeft en aan de andere kant niet....zo vaseline voor 1 dagje een goede oplossing zijn?
Manen en staart met blauwshampoo en verder eigenlijk niet veel. Sonja schreef:Vraagje: worden er ook ergens korte cursussen of clinics gegeven in het groomen van arabieren?
Ik wil de mijne niet gaan showen voor het AVS ofzo, maar zou het wel leuk vinden om hem "correct" te groomen voor de westernwedstrijden die hij gaat lopen.
Of anders misschien iemand van hier met voldoende ervaring die mij (uiteraard tegen betaling) eens een middagje op m'n eigen Arab vooruit zou willen helpen?
Sonja schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA goed plan Krista!!!!! Leuk!!!
Als je 'n locatie zoekt dan mag het bij mij. Kantine met TV & DVD-speler aanwezig. En als het een niet zo grote club is dan mag het ook bij mij in de huiskamer!
ik houd je aanbod in gedachten, we zijn de hele clinic nog aan het opzetten en formuleren, maar dit is alvast super!