[TI] Nieuwe submod op [TI]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: Nieuwe submod op [TI]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:53

Verward

Dat heb ik al lang geaccepteerd.. Geen moeite gehad met dat feit ook..

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:02

Nou dan kunnen jullie gelijk aan de slag en alle fototopics die er nu hier staan naar ITP of HAW overzetten. Haha!

EDIT: Ik zie dat jullie daar ook al druk mee bezig zijn geweest OK dan!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:21

Dat kunnen submods niet Mariska... Wij kunnen enkel temmen en dat wordt van alle gebruikers eigenlijk gevraagd...

Weet je wat mij gewoon dwars zit? En dat is mss wel wat off topic, maar de discussie geeft er wel aanleiding toe: dat je als submod nogal weinig 'waardering' krijgt. Je leest alle topics mee en probeert daarin de orde te handhaven, maar je krijgt daarover nauwelijks feedback van het modteam... Een tem wordt afgehandeld met een of ander engels k u t berichtje en that's it.. En als je dan nog eens een derde submod koud op je dak krijgt, zonder enig overleg of enige persoonlijke aankondiging, dan is dat best treffend...

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:36

Chubby schreef:
Dat kunnen submods niet Mariska... Wij kunnen enkel temmen en dat wordt van alle gebruikers eigenlijk gevraagd...

Weet je wat mij gewoon dwars zit? En dat is mss wel wat off topic, maar de discussie geeft er wel aanleiding toe: dat je als submod nogal weinig 'waardering' krijgt. Je leest alle topics mee en probeert daarin de orde te handhaven, maar je krijgt daarover nauwelijks feedback van het modteam... Een tem wordt afgehandeld met een of ander engels k u t berichtje en that's it.. En als je dan nog eens een derde submod koud op je dak krijgt, zonder enig overleg of enige persoonlijke aankondiging, dan is dat best treffend...

Ik snap in ieder geval wat je bedoeld! Je bent een soort sub-politieagent, alleen zonder wapen, je mag niemand arresteren of fouilleren en blijkbaar krijg je ook nog het gevoel dat wat je doet niet gewaardeerd wordt... Triest dat de "gewone"mods niet iets meer hun best doen om jullie het gevoel te geven gewaardeerd te worden, en jammer dat jullie niet meer verandwoordelijkheden binnen het subforum krijgen (is mijn inziens een teken van vertrouwen als je bijv. wel topics zou mogen verplaatsten enzo).

Nou, eigenlijk heb je helemaal niets aan mijn post, maar wou toch laten weten dat ik je in ieder geval snap Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:38

ik vraag me af wat de huidige zin van submods is eigenlijk. Niet verkeerd opvatten maar als ze niks mogen waarom zijn ze er dan? alleen om te temmen?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:39

Dank je Mariska!

Chev, dat begin ik mij dus ook af te vragen.....

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:49

Cheveyo schreef:
ik vraag me af wat de huidige zin van submods is eigenlijk. Niet verkeerd opvatten maar als ze niks mogen waarom zijn ze er dan? alleen om te temmen?

submod's zijn ook nog maar een test. dus het staat allemaal nog in de 'kinderschoenen'

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:51

Ik sluit mij hier (bij Cheveyo, Mariska en Chubby) volledig bij aan, maar daar had ik ook al over ge-PM't met Chubby en bemiddelaar Olympia...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:59

Ik weet wel dat je binnen de forum software maar 3 statussen hebt achter de schermen eigenlijk je bent beheerder, moderator of gebruiker. Dan zou je als sub mod (eigenlijk een opgewaardeerde gebruiker) idd niet meer kunnen dan een gewone gebruiker. Je hebt wel meer status omdat je mensen erop aan kunt spreken als ze zich misdragen. Als sub mod heeft dat dagn geen consequenties als gewone gebruiker misschien wel.

Ik kan me de frustratie wel voorstellen trouwens als je standaard reactie terug krijgt.

Maar blijft nog steeds mijn vraag. Waarom een nieuwe submod erbij als Maya er ook is als echte moderator. Dan zijn er al 4 op een klein cluppie.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:02

en wat voor een cluppie hihi Tong uitsteken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:04

@ karuna: Hoe kom je eigenlijk aan het feit dat Maya moderator van 'Tinkers' is?

De subfora 'Tinkers', 'Fjorden' en 'Shetlanders' hebben in tegenstelling tot de overige Rassenpraatsubfora (nog?) geen eigen moderator.

Overigens kwam ik ook ergens tegen dat iemand schreef dat de gebruikers van TI zich veel zelf al wel aan de regels hielden en niet zo zeer begeleiding nodig hebben... nou geloof mij alsjeblieft als ik zeg dat het tegenovergestelde waar is! Knipoog

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:11

Citaat:
Hoe kom je eigenlijk aan het feit dat Maya moderator van 'Tinkers' is?
Geen specifieke moderator weet ik maar ze komt hier wel en is toevallig moderator. het lijkt me dat je dan automatisch een extra oogje in het zeil houdt.

En of tinkermensen zich beter zouden gedragen weet ik niet, maar het penny gehalte is wat kleiner in ieder geval. En er wordt over het algemeen niet zo heel erg "fout" gereageert. Er zijn wel eens brandjes maar die zijn vaak ook heel snel weer geblust.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:18

Valt me wel op dat de penny's wat meer aanwezig geraken hier dan "vroeger"...

Maar dat vind ik verder geen ramp overigens...

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 00:15

Chubby schreef:

Hallo,

Ik vroeg me af hoe je eigenlijk kunt temmen of een slotje kunt plaatsen?
Alvast bedankt voor de reactie.

gr. Froukjen.

Tof forum trouwens van tinkers. Heb er zelf ook 1! : Pling

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 07:56

Tem oftewel Tip een Mod doe je door bij de reactie waarop je wilt TeM'en rechts op het rode uitroeptekentje te klikken. Daar kun je je reactie geven naar de moddies toe.

Een topic sluiten kun je alleen met een EEA advertentie die je zelf hebt geplaatst.

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 09:35

Dank je wel voor je uitleg. Ik heb dus zelf ook advertenties geplaatst maar hoe sluit ik ze dan af?
(lekker onozel he, haha)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:14

mm dat ga ik even nakijken. Hee dat kon dus wel maar kennelijk is die mogelijkheid weer verdwenen of ik zie hem niet meer.

Anders moet je Tem'men dan sluit een mod hem voor je.