Zitah schreef:Veel doen het goed in de sport..
Hoeveel dan??? Want dat vind ik nogal tegenvallen gezien de belangstelling voor hem met goede merries nadat Coby met hem ging scoren
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zitah schreef:Veel doen het goed in de sport..
colette_007 schreef:ZEKER NIET KOPEN!!!! wij hebben het paard willen kopen toen ze in verwachting was van Ferro!! maat het paard heeft hartstikke last van OCD in de nek... dit word met de jaren erger... toen was het al erg. en nu is het niet om aan te zien!
Verder vind ik het belachelijk dat hij de merrie nog steeds probeert te slijten aan iemand@
gr colette
colette_007 schreef:ZEKER NIET KOPEN!!!! wij hebben het paard willen kopen toen ze in verwachting was van Ferro!! maat het paard heeft hartstikke last van OCD in de nek... dit word met de jaren erger... toen was het al erg. en nu is het niet om aan te zien!
Verder vind ik het belachelijk dat hij de merrie nog steeds probeert te slijten aan iemand@
gr colette
Sammie schreef:Als het goed is staat deze nog te koop
Overigs de merrie is wel pref en prest, dus zo slecht zijn die nakomelingen toch ook niet allemaal. Misschien intressant om op een ferro (klein)zoon terug te fokken.
janderegelaa schreef:Colette...........deze merrie is de moeder van Ferro dus je verhaal is een beetje ongeloofwaardig.
lucas03 schreef:janderegelaa schreef:Colette...........deze merrie is de moeder van Ferro dus je verhaal is een beetje ongeloofwaardig.
dus die merrie was dragend... van een veulen .... dat later Ferro zou blijken te zijn. Kan dus wel lijkt mij. Of het waar is, dat is een ander verhaal.
colette_007 schreef:het paard liep kreupel zelfs aan de hand. Aangezien ons pap toch geinteresseeerd was heeft hij het paard laten fotograferen en bleek ze (toen noch) een lichte form van ocd in de nek te hebben... niet allle nakomelingen hebben het maar ik ken een vrouw die heeft 3 ferro's gereden en toen ze ze na enkele jaren opgeleid had tot lichte toer (werden de halzen dus zwaarder bespierd) kwam het toch opspelen en kregen de paarden zo'n pijn dat ze er niks meer mee kon