[TI] triest: Tink wordt genadeloos afgeschreven.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: triest: Tink wordt genadeloos afgeschreven.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:56

ik kreupel ook vaak, en vaak niet maar heb dan wel pijn. Pling

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:33

Ik ook wel eens... en dan heb ik ook wel eens pijn.... Ben toch wel blij dat mijn hubbie niet meteen beslist om mij dan maar af te voeren Haha!

Vasthi! Volg je hart meid en kijk in de ogen van Vasthi! Die vertellen jouw genoeg! Ach gut

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:25

ja dat bedoel ik Ja

er zijn genoeg mogelijkheden om je paard verlichting te geven, regulier en alternatief!

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:25

ja, als jij van je paardje houdt moet je haar lekker houden! Als je geen problemen hebt met geld ofzo....zou ik haar gewoon houden!
niks van die andere aantrekken hoor! Ach gut

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:29

Zolang je zelf zeker weet dat zij geen pijn heeft,laat haar dan van het leven genieten samen met jou.
Helaas heeft bij ons kortgeleden een paard niet zoveel geluk gehad.Na een maand van tobben behandelingen en onderzoeken bleek dater een halswervel was beschadigd waardoor hij altijd met pijn leefde en ook dat het vallen wat ie soms deed erger zou worden totdat hij niet meer zelf kon opstaan,
om een lang verhaal kort te maken,hoe moeilijk en hard is er besloten om hem uit zijn lijden te verlossen en hebben de eigenaren hem naar nijkerk gebracht.

Wat ik wil zeggen is,geniet van je paard ook al is ze niet helemaal gezond,elke dag is er een.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:03

Misschien kan ze nog wat jaren in de wei lopen. Maar beter worden doet het dus niet? Je moet t.z.t. zelf de beslissing nemen wat het beste is voor Vasthi-vierbeen, als ze vrolijk blijft en niet kreupelt in de wei is er niet veel aan de hand. Maar het kan ook anders hè. Ik hoop dat ze nog járen bij je kan blijven.

dammi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:53

Onderzoek eens of natuurlijk bekappen de oplossing zou kunnen zijn, veel hoefproblemen komen door een verkeerde stand van de hoeven. (b.v. te hoog op de hielen of te lange toon) Ik zou niet eerder rusten voordat ik alles geprobeerd had. Succes!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:45

sterker nog, wellicht helemaal maf in de ogen van sommige mensen: als er iets zou zijn waarom de eigenaresse van mijn vorige (inmiddels ook met HKO) paintje er niet meer voor kan zorgen dan zou ik haar zo terugkopen. Ondanks alles wat ze heeft, liefde gaat bij mij niet alleen via kont-zadel, maar alles er omheen (mits geen pijn maar dat is logisch lijkt mij).