sax89 schreef:volgens mij heb ik al eerder vermeld dat er iemand langs is geweest die naar hem heeft gekeken en heeft gezegt dat het goed komt, alleen dat hij eerst nog de andere kant op scheef gaat staan... beetje vaag. uiteraard is zijn kans op overleven nu wel veel groter.
ze hebben hem laten los springen omdat hij toen hij getoont werdt uit zich zelf over een steil sprong. daarom hebben ze hem 1x los laten springen met zn mama
iemand.......dierenarts??
Is dit veulen al bij dierenarts of op kliniek geweest.....???
Ik heb ook een krom veulen gehad.......er 2 fokkers bijgehad, die beide al meer dan 20 jaar fokken...., die zeiden t komt wel goed....
Boerma in Garijp, zag t niet zitten en Van muiswinkel heeft em paar dagen later in emmeloord geeuthaniseerd...
hij had inmiddels 3 ocd in het kromme gewricht zitten...terwijl die er een paar dagen daarvoor op de rongtenfoto nog niet zaten.......die ocd's kwamen door de scheve belasting..van het bot.bij de groeischijf........terwijl hij een corrcet ontwikkel kniegewricht had, met uitzondering van de groeischijf die dus ook deze problemen veroorzaakten....
Ook het andere been ging scheef staan....dit kwam bij de mijne door overbelasting.....
Ik zou een goede dierenarts zoeken....
Libke had ook een super dierenarts die haar veulen ook weer goed heeft gekregen.....maar daar is wel veel inspanning voor nodig geweest....