Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sonja schreef:*kwijl*
Loontje-84 wat een SCHITTERENDE combinatie zijn jullie!!!!!
Sonja schreef:*kwijl*
Loontje-84 wat een SCHITTERENDE combinatie zijn jullie!!!!!
en zoveel intelligenter. Ze pakken veel sneller dingen op en ze genieten ervan. (over het algemeen!)
shula schreef:Ik zou dolgraag eens op een arabier willen rijden. *smelt* Lijkt me heel spannend! Gewoon om even te voelen hoe dat is. Ik krijg vaak van het kijken naar een arabier al tranen in m'n ogen, ben benieuwd hoe dat is als je erop zit haha. Iemand een arabier waar ik eens mee mag rijden?
Loopt ze eenmaal in een bepaald tempo dan tuft ze lekker door, ik kan gewoon lekker zitten en genieten. Met paarden met een sterk karakter is het gewoon extra belangrijk om dat karakter vóór je te laten werken, en niet tegen je.

. Ze zijn een flink stuk leniger, Tica is net elastiek als ze lekker los is, kan je alle kanten opbuigen
. Ze zijn sneller, daarmee bedoel ik niet in de pas (dat waarschijnlijk ook
), maar van reactie. Je hoeft niet veel te doen, een kleine beenhulp volstaat, het aannemen van je teugels is al genoeg. Ze denken lekker met je mee, soms iets teveel van het goede... Maar absoluut eerlijk.... Enne, ze zitten heerlijk