na je haf, wéér een haf?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mexxuna

Re: na je haf, wéér een haf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 11:39

Ik hou van apparte rassen in de sport.
Na mijn haflinger is mijn opvolger een kwpn x anda, een cruzado dus.
Er komt vast nog wel een klein haffie, want ik wil Luna absoluut nog laten dekken.

lappenmand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:13

punkies schreef:
Zou je na je haflinger die je nu hebt weer een haflinger nemen?
Ik denk het niet. Tenminste, als ik 1 hafje van me zou kwijtraken zou ik naar het springpaard gaan, maar wel nog een haflinger houden. Ik weet niet hoe dit zou zijn als ik maar 1 haf had.
En jullie?

Ik zou ook geen haflinger meer nemen. Ik had bij de ponys een haflinger, en had het geluk dat het een luxe was, waarmee ik uiteindelijk Z1 dressuur en M springen mee was! Toen ik naar de paarden overging, ben ik springpaarden gaan rijden en een goed dressuurpaard. Ik vond het een geweldige tijd met mijn haffie, maar met een "normaal" paard heb je veel meer mogelijkheden

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:22

missnynke schreef:
ik was altijd gek op hafjes, maar ze worden nu steeds smaller gefokt wat ik niet mooi vind, toen ik weer een leuk paardjhe voor buitenritten zocht is het een lekker brede fjord geworden. Kon geen leuke brede haflingers vinden...

ben het met deze eens..
ma zou mischien wel een leuke haflinger veulen willen
omdat ik timon (de haflinger die ik nu heb) heb opgevoed vanaf een mand oud:)
maar vind andere warmbloeden ook geweldig..
zou het eigenlijk moeten zien als het zo ver is:P

Dineoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:09

ik zei altijd na me haf neem ik geen haf meer hihi tot dat ik met iemand mee moest om te kijken voor haar bij een haf toen kwam iik weer thuis met een haflinger hengstje verwaarloosd en daaar ben ik weer helemaal weg van hihi

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:43

Ik denk wel dat ik weer een haf neem, maar dan wel een met een hogere stokmaat.
Macho is 1.43 is best klein
maar ik hoop nog lang van Machie te kunnen genieten Lovers

baileyNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:14

Na mijn haf komt er gewoon weer een haffie terwijl shires mijn paarden zijn en die komt er ook nog maar een haffie blijft zeker! en natuurlijk mijn eigen kweek een haf x bwp (koud- met warmbloed = lauwbloedje) nova geweldig gewoon en volgend jaar nog een lauwtje om maar zo te noemen Haha! en dan zijn we eigenlijk wel compleet als ik volgend jaar ook een shire gevonden heb. dan heb ik er 4 en dan zijn we wel compleet dacht ik zo maar ik zeg nooit nooit als ik nog een geweldig haffie zie Pling

DuranteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 07:23

Ik heb mijn haf nu dik 1,5 jaar;ze is 5 jaar,en ik hóóp dat ze nog jaren 'mee kan'..
Ik zou niet weten wat ik voor paardje zal nemen als ze er niet meer zou zijn..
Misschien wel weer een haf,maar een fries of tinker lijkt me ook wel wat..
Ach ,maar daar wil ik nog niet aan denken;ben superblij met m'n haffie Knipoog

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 10:21

mijn eerste pony was een welsh a een schimmeltje
en ik werd er een beetje te groot voor maar me moeder wou toen een paardje waar ze ook op kon rijden en toen is het een haf geworden........
ze rijd er nou helemaal niet meer op.
heb hem zelf ingereden ik heb hem vanaf 2,5 jaar en hij is nu 8.
maar blijf bij de haffie''s hoor.
toppertjes!!!!!!!!!!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 12:45

Ik mag hopen dat ik dit nog lang niet hoef te beslissen, maar het wordt in ieder geval een koudbloed Ja

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 06:18

Ik weet het niet.... Ben bang dat ik nooi meer zo'n leuke haflinger vind als Mazzel Tong uitsteken

_DuN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 13:08

Mn vriend en ik willen ons meer verdiepen in het haflinger fokken, dus Na Doris komen er meer Ja

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:14

Ik weet niet.

Ik weet niet of ik nog wel een ander paard zou kunnen hebben na Stef. De band die we hebben, het gevoel wat ik van hem krijg. Zn knorren, zn manier van doen, ik vind het gewoon zo speciaal en het raakt me echt. Ik denk niet dat een ander paard dat zo zou kunnen vervullen.

Natuurlijk heeft ieder paard zijn eigen trekjes en vind je je eigen paard het leukst. Maar ik verzorg af en toe eens een weekje een ander paard, of rij op verschillende paarden maar ik vind Stef wel zo speciaal.

Maargoed, als hij dr eenmaal niet meer is moet je nooit een vervanger zoeken natuurlijk.

Maar ik weet niet. Ik zou denk ik toch iets anders doen. Anders blijf je vergelijken denk ik.

mn verhaaltje is wel heel klef. Maar hij is mn eerste paardje, zo speciaal. krijg bijna tranen in mn ogen nu Knipoog