[TI] "Lieve" Tinkers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Re: "Lieve" Tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 09:09

Lowara schreef:
nou, we zijn op dit moment al op de gedachtentoer dat als ze dot nog 1X flikt, ze nog een paar maand in een opfok gaat. dan is ze gewoon te jong en onbeholpen om hier al te staan.
dus ik heb MarijeR al een berichtje gestuurd gisteren met de vraag of misschien Arwen er ook bij mag Knipoog

Ow!! Dat lijkt me leuk!! Tante en nichtje samen bij MarijeR. Kunnen we samen op bezoek gaan Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 19:40

zo dacht ik dus ook Knipoog
maar goed, ze denkt er geloof ik nog over na.
hoop dat het mag, en dan als Dunla erheen gaat en stel Arwen is nog zo ehm.. overblij, dan gaat ze er ook heen.

update van mijn benen, die zijn nu werkelijk donkerblauw en alle tinten paars die je kunt bedenken Nagelbijten / Gniffelen

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:03

AUWWWW dat moet pijn doen zeg Ach gut . Voel het hier nog. Heeeerlijk topic, haalt alle clicees (hoe schrijf je dit) onderuit Lachen.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 10:29

Haha..!:) Zo zie je maar weer dat lang niet alle tinkers van die brave Lieve en schattige paarden zijn.. Ja Nagelbijten / Gniffelen

Kline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:36

Ik weet dat er al geruime tijd niet is gereageerd in dit topic, maar ik wil toch graag iets weten.
Mijn tinker heeft ook uitgevonden dat hij kan springen over de stroomdraden heen. Erg slim natuurlijk, maar ik vind het minder leuk. Mijn vraag is eigenlijk......wat kan je hier tegen doen? Zodat hij het een volgende keer niet weer doet?

puur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:58

Haha! Mijn is ook een echte goed sul:)
Voor mij de liefste in de wereld:)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 08:56

Nou Lowara ik moet wel eerlijk bekennen dat ik om die reden op het laatste moment toch voor een ruintje ben gegaan. Bloos

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:27

En dat is ook geen garantie op liefheid hoor. Clown Vraag het stalhouder afgelopen zaterdag nacht nog. Connor is een meester in het uitbreken met en zonder schade. Zaterdag avond heeft hij de loopstal zelf open gekregen met zijn lip en is op stap gegaan en er een ravage van gemaakt.

Hij is heel wat keren uit een wei ontsnapt met flinke stroom terwijl alle draden nog heel waren stond hij aan de andere kant te eten of gezellig op stap door een vlasveld of door het bos of over de weg lol hebben.

Stalrust zelf opgeheven, staldeur en alle hekken heel en dicht (120 tot 150 cm hoog) en meneer staat in de wei.

Een keer met een volledige heining aan zijn achterbeen (40 meter draad en paaltjes) en staart door de wei gelopen en hij was verbaasd waarom de andere paarden zo hysterisch deden Blond .

En zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan. Tis een schat maar als hij ergens heel wil doet hij het gewoon. Tong uitsteken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:45

Ik klop even af, klop klop klop. Heb tot nu toe nog geen problemen gehad met ziggy.
Hij was een super schattig lief veulen, beetje lomp misschien. Als jaarling nog lomper. Als tweejarig nog lomper. En nu is het echt een lompe sul.
Het enige probleem wat er is, is dat hij zelf niet weet hoe groot en lomp hij is. Als je naast hem staat wil hij wel eens per ongeluk een kop stoot geven, omdat hij perse in de richting wil kijken waar jij staat.
Meestal in mijn shet dundee de dupe van zijn lompe gedrag. Dundee werd laatst met een heel lief knietje de stal in gebeukt. Of dundee wordt heel zachtjes omver gelopen, waardoor dundee met zijn kop tegen de muur aan knalt.
Maar verder is Ziggy tot nu toe een heel voorbeeldig paard, alleen dundee moet het een beetje ontgelden.
We zien wel hoe het in het voorjaar gaat als ik hem in ga rijden...