Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:Alanta schreef:Jij leest niet goed Dees, lees nou eens goed!
Hee verrek ja, ik lees het nu goed:
Saarje1 is Renate Landa, eigenaresse van Rubels.
Rubels staat aan huis bij zijn eigenaresse.
Saartje1 is zelf 3 weken geleden bij Rubels geweest.
Hmmmm... wat klopt er hier niet...
Dees schreef:Saartje1 schreef:Bedankt alanta!,maar ik geloof dat ze meer sappige verhalen wil en die zijn er niet !sorry!!!!!peesblessure door pitouette niks meer!
Zelfde pees als de vorige keer/keren?
Sorry, ik ken je totaal niet en tegelijkertijd heb je wél een direct (financieel) belang bij een positieve beeldvorming omtrend de duurzaamheid van je hengst - dat maakt het idd wel een beetje lastiger het zomaar te geloven.
Alanta schreef:Saar, blijf je nou toch niet aldoor verdedigen! De verhalen zijn [naam verwijderd] gewoon niet smeuiig genoeg!
Saartje1 schreef:ik heb daar helemaal geen belang bij hoe kom je daar bij??Ik ken haar alleen omdat ik een hengst aanhaar verkocht heb en daar goed contackt aan heb overgehouden!
Saartje1 schreef:ik heb daar helemaal geen belang bij hoe kom je daar bij??Ik ken haar alleen omdat ik een hengst aanhaar verkocht heb en daar goed contackt aan heb overgehouden!
Fokker79 schreef:[naam verwijderd],
Continu een vorm van stemmingmakerij. In een enkel geval positief (je NRPS held floris) en de andere keren negatief.
Typisch een geval van dressuurilitus en hoogstwaarschijnlijk is de enige remedie zelf eens het geluk treffen een toptalent onder je hoede te krijgen en te ervaren hoe moeilijke het management van een dergelijk toptalent is.
Alanta schreef:Wie begint er over Rubels......................??
Saartje1 schreef:Heb je het nu wel begrepen [naam verwijderd]??????
Dees schreef:Dier is keer op keer geblesseerd.
Dat zijn geen roddels of insinuaties, dat is feit.
Dees schreef:Dusssss.... en jij bent nog steeds gelukkig met de weg die je hengst inmiddels heeft moeten afleggen? Wanneer is het genoeg geweest?
Dit is je kans om de wereld in te helpen waaraan de hengst werkelijk is geblesseerd. En geblesseerd aan was.
Saartje1 schreef:En nog toevalliger weet je hoe die hengst heet,die naar haar toe is gegaan:[naam verwijderd]