friezen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Niek123

Re: friezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:45

Friezen vind ik lekkerder zitten dan mijn eigen pony Schijnheilig
Lekker breed, lekker de benen optillen, en heerlijk op doorzitten

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:19

Ik vind ze over het algemeen toch wel echt super rijden! Doorzitten is wat minder, maar dat went vanzelf, in het begin lag ik er steeds half naast met doorzitten, maar nu zit het super! het ene paard zit natuurlijk ook fijner door dan het ander. Zonder zadel blijft het wat lastiger, maar ook dat begin ik steeds beter door te krijgen. Lachen Ik heb wel met de ruin die ik rijd heel erg het probleem dat hij absoluut in draf niet met zijn hoofd naar beneden wil, nou vind ik dit zelf opzich geen probleem, maar het zou voor hem zelf misschien wat fijner zijn.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:52

Friezen rijden echt super!! Ik rijd ook wel andere paarden, maar als ik weer op Gerbie of Hessel (mn verzorgfriesjes) zit, weet ik weer wat 'echt' rijden is Haha! Haha! daar kun je echt op chillen Cool Cool

Friezen zijn gewoon te cool Tong uitsteken

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:42

als arne rustig draaft zit hij ook beter door. vooral zijn galop is zalig he mam.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 12:19

M3isSi3j schreef:
Ik ben zn tut die graag het mooiste paard van stal wilt hebben, ik vind dan ook dat de mijne het mooiste zijn! hahaha

Hahaha,dat was natuurlijk voor Mynke bij jullie op stal kwam Haha! Haha! Haha!

Zoals jullie begrijpen heb ik dus ook een fries Clown
Hoe ze zit kan ik nog niet vertellen,ze is pas 2.
Hiervoor heb ik een andalusiër gehad en die zat best prettig,maar zoals ik het nu kan bekijken denk ik toch dat Mynke lekkerder zal zitten.
Nog goed een jaar wachten en dan weet ik het Bloos

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:56

Citaat:
Hahaha,dat was natuurlijk voor Mynke bij jullie op stal kwam

He wat vervelend voor jullie dat Youri dan over ongeveer een jaartje op de arckel komt Haha! Tong uitsteken

Ook ik ben sinds ongeveer 3 maanden een trotse eigenaar van een fries jaarling hengst(je).
Na(ast) Chinouc wilde ik een totaal ander ander paard. Nou die heb ik gevonden Haha!

Wij hebben gekozen voor een fries omdat het altijd prachtige paarden zijn en ze zijn super veelzijdig.