. Denk dat Mireille het juist verwoord heeft met 'complex'
.Die keer in Groenekan was ik erbij, toen was 'ie niet bepaald lief nee
, was middenin een langere lastige periode. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Denk dat Mireille het juist verwoord heeft met 'complex'
.
, was middenin een langere lastige periode.
sarabande schreef:Je bedoelt Saar haar mama, toch denk ik dat je geen gelijk hebt ik heb daar altijd bloed op gezet je bent zo weer terug bij F1.
Saar zelf vind ik veel moeilijker, maar ik heb nog een paar maanden om daarover te denken.
Mireille1970 schreef:En uiteraard bedoel ik de kampioensmerrie...
marky schreef:Mireille 1970 schreef:
Maar de beste Darwins kwamen ook niet uit direct bloederige paarden, maar uit Formateurs x volbloed en dan gelders of Usselo x volbloed en dan gelders bijvoorbeeld.
Idar van Theo Hanzon is een Darwin x Tangelo xx en loopt Grand Prix. Dus niet alle beste paarden van Darwin komen uit niet-bloederige paarden...
Aimee schreef:Een kennis heeft uit haar huis-tuin-en-keuken-merrie twee Darwins gefokt..... Hij heeft die merrie echt superdesuper verbeterd, allebei hele fijne sportpaarden.
Suzanne F. schreef:Ik ken diverse nakomelingen van diverse goede vaders uit een Darwin merrie maar allemaal simpele gewone beesten.
Idar is dan de enige die ik zelf ken die ik leuk vind. Denk niet dat Darwin me verder zo kan bekoren eigenlijk. En waarom zou Paddox zijn talent van Darwin afkomen en niet gewoon van Ferro?
Suzanne F. schreef:Idar is dan de enige die ik zelf ken die ik leuk vind. Denk niet dat Darwin me verder zo kan bekoren eigenlijk. En waarom zou Paddox zijn talent van Darwin afkomen en niet gewoon van Ferro?
sarabande schreef:Suzanne F. schreef:Idar is dan de enige die ik zelf ken die ik leuk vind. Denk niet dat Darwin me verder zo kan bekoren eigenlijk. En waarom zou Paddox zijn talent van Darwin afkomen en niet gewoon van Ferro?
Van de combinatie denk ik, maar als je het in % bekijkt zijn er aanzienlijk meer succesvolle Darwins dan Ferro's