Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
waldisney schreef:Keesje schreef:ooh wat was het mooi
ik heb ontzettend veel foto's, zal ze vanmiddag bij hippische evenementen zetten!
ik vond het doodeng, ze waren met het inspannen gelukkig heel rustig maar we hadden nog nooit met 20 in draf geoefend en toen we ze los lieten gingen ze gelijk in draf!
Pff, mn hart zat echt in mn keel maar ik vond het prachtig
en alle lof gaat naar Wim Luiks! Ad voesenek zelf doet maar wat en kan echt totaal niet goed mennen..
het was nooit gelukt zonder wim!
Ja dat kun je wel zeggen, maar Ad voesenek doet het ieder jaar toch maar mooi weer! Ieder jaar heeft hij weer wel iets nieuws, of een spectaculaire show of zo'n record poging. Ik vind dat je daar dan niet zo negatief over mag spreken, Als je niet te spreken bent over zijn mennen, had jij je paard ook niet uit moeten lenen aan hem!
)Citaat:dat waren 2 veulens waarvan 1tje 3weken oud, die liet niks zien was erg onder de indruk van alles,
en de andere was een hengstveulen, die weinig liet zien en beduidend net iets minder was dan de 1e die ook een 2e premie had .....
meende toch dat ik vorig jaar in hoofddorp toch ook een hengstveulen heb gezien dat door jou gefokt is een 2e premie kreeg. heb je er al meerdere gefokt dan ???
Amoreno schreef:Citaat:dat waren 2 veulens waarvan 1tje 3weken oud, die liet niks zien was erg onder de indruk van alles,
en de andere was een hengstveulen, die weinig liet zien en beduidend net iets minder was dan de 1e die ook een 2e premie had .....
meende toch dat ik vorig jaar in hoofddorp toch ook een hengstveulen heb gezien dat door jou gefokt is een 2e premie kreeg. heb je er al meerdere gefokt dan ???
heb ik ooit gezegd dat ik meer veulens heb gefokt dan MATHIJS...??
wat loop je nu dan weer voor onzin te verkondigen...stop nou eens met liegen anders maak je je leven met je mishandelde en instabiele vriendinnetje ook nog kapot..
alle veulens die jij daar voorbracht liepen toch echt achter...ver achter mij en de veulens die jij fokt willen ze bij roef niet eens hebben..dan kun je of zeggen dat die man er geen verstand van heeft
haflinger_27 schreef:Amoreno schreef:
heb ik ooit gezegd dat ik meer veulens heb gefokt dan MATHIJS...??
wat loop je nu dan weer voor onzin te verkondigen...stop nou eens met liegen anders maak je je leven met je mishandelde en instabiele vriendinnetje ook nog kapot..
alle veulens die jij daar voorbracht liepen toch echt achter...ver achter mij en de veulens die jij fokt willen ze bij roef niet eens hebben..dan kun je of zeggen dat die man er geen verstand van heeft
waar was jij zondag eigenlijk?? op haflingerforum open je een topic over wie er gaan en dat je komt ....maar als je het zooo goed weet zonder iets gezien te hebben, dan ben je echt helderziend.
oordeel niet voor je iets gezien hebt!!!! en over alles waarover ik praat heb ik het echte van gezien!!!
ik denk dat mijn relatie met mijn vriendin hier buiten staat !!!!!! maar in de zaak op blazen zijn jullie goed he !!!
en wat betreft ROEF die geeft het geld niet voor onze veulen die zijn te duur voor hem.... is biw in dordrecht uitgesproken op de ck en anders haal ik m op de nationale hem er ook wel ff bij !! kan je t zelf even horen ....
en de veulens in hoofddorp zijn niet van mij dus mijn paarden afkraken is nergens goed voor die waren daar niet die waren van hele goede bekenden van ons.....
zal hij waarderen...en trouwens..ik kon vorig jaar voor jou een merrieveulen voor 750 euro verkopen..wel grappig dat ik voor mijn hengstveulen bijna 3 keer zoveel heb gekregen..je theorie dat jou veulens te duur voor hem zijn klopt dus niet helemaal..laat hem er buiten..wat heeft hij misdaan dat je hem hier belachelijk maakt..je wilt mij toch dwars zitten... Charos schreef:2250 voor een hengst veulen? Heeft ie gouden hoeven?
Bokt heeft trouwens ook een pm knopje.
dat is geen 2250..dat gaat richting de 2000
''Vandaag is rood''

haflinger_27 schreef:maar in de zaak op blazen zijn jullie goed he !!!
!!!!!!!!! helaas zonder romy. maar goed die hout de dik 150 foto's nog van mij tegoed :p zal er hier ook een paar plaatsen... een paar zijn alleen lachen voor romy... die heeft daar dezelfde soort humor is geloof ik he angela :p
maar goed zal starks eens na de foto's kijken of ik ze erop krijg....
vandaag is rood
de kleur van zijn............... hahahahahah
o0eefje0o schreef:was help edit
die is niet te missen
als er haffies zijn is jos er ook
....wist alleen de naam van de merrie niet zeker....
en hij doet het toch maar even... zijn paarden waren niet te wilt om gereden te worden...hij kwam gewoon voor de show en reed

Charos schreef:2250 voor een hengst veulen? Heeft ie gouden hoeven?
Mando schreef:Rudy reed idd als 5e in de span.
De oma van mijn Mando stond op de reservelijst. katja... wel jammer dat ze niet mee liep.
het was echt gaaf.

Amoreno schreef:Charos schreef:2250 voor een hengst veulen? Heeft ie gouden hoeven?
gaat trouwens niet meer om een veulen..was ooit mijn veulen maar is geen veulen meer..
maar in elk geval...een ontopic vraag...gebeurd het dit jaar bij alle fokdagen dat er geen premies meer worden gegeven...vorig jaar in sint-oederode hadden ze volgens mij nog wel premies..
vind het wel jammer, dan zie je dus helemaal geen verschil meer in kwaliteit..
Amoreno schreef:Mando schreef:Rudy reed idd als 5e in de span.
De oma van mijn Mando stond op de reservelijst. katja... wel jammer dat ze niet mee liep.
het was echt gaaf.
kon je je paard opgeven dan voor dat 20-span?? aangezien er een reservelijst is? of was dat alleen voor als er paarden uit zouden vallen?