Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

merel1618 schreef:flettie wat vraagt jou buurman dan voor het merrieveulen?![]()
en dan brengt ie ze ook nog?

sjorsie schreef:Ah dan heb je dus eigenlijk een fokmerrie gekocht met hoge premies daar hebben fokkers inderdaad veel voor over, als particulier vind ik het zelf wat veel.
Maar ik vind dit wel normalere bedragen ik vind het raar dat vrijwel iedereen hier haflingers zo goedkoop wil houden het is toch een mooie ontwikkeling dat de prijzen in vergelijking met andere rassen wat meer gelijk trekken, anders krijg je veel mensen die een haflinger kopen omdat ze niets anders kunnen betalen en dat wil je dit mooie ras toch niet aandoen.
Even een vraagje: wat zouden jullie over hebben voor een grote haflingerruin van 8 jaar die Z1 is?
. Sommige mensen proberen er een slaatje uit te slaan door hoger te gaan zitten
. Dit lukt ze meestal bij mensen die niet sterk in hun schoenen staan (zoals ik bijvoorbeeld) en voor je het weet kun je jezelf wel voor je kop slaan
dat je er toch meer voor hebt betaald dan het eigenlijk had moeten zijn
. Ddees schreef:Ik heb een 2 jarige haflinger merrie te koop voor 1000 euro, volgens mij is dit een vrij normale prijs. Maar je krijgt bijna geen reacties. Volgens mij zijn de haflingers inderdaad niet meer zo in trek.
afstamming van mijn merrie is Wairan, ze heeft papieren en is gechipt.
Amoreno schreef:ik weet dat het ook wel eens gebeurt bij de haflingers..madeira (Kampioen van hoofddorp) heeft ook voor 6000 euro te koop gestaan..en die had nog niet eens wat in de sport bereikt..
Maar ik ben nu bezig met inrijden etc. En hoop dus wel wat te bereiken in de sport.