Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipo schreef:Overigens vind ik wel, dat als Turbo op wacht is gezet, dat Trento helemaal op wacht had moeten worden gezet!
Desiree schreef:Komt hij ooit nog wel eens hier? Ik zou zijn mening graag willen horen.
Desiree schreef:Mooi balen dan dat de zoekfunctie nog altijd is uitgeschakeld. Anders kon ik hem attenderen op dit topic.
maar snap de eigenaren ook wel.. En Tommie doet het super met hem en gaat nu vast nog beter presteren nu hij man af is

Sammie schreef:Met een beetje goede (bekende) merriestam kun je er best mee fokken. Keuring zou ik z-w-z (bb) doen.
ineke_ schreef:Wij hebben een Turbo Magic x Gribaldi aangeboden gekregen (predikaatrijke merriestam), is het nog wel de moeite om met zo'n merrie van zo'n hengst naar een keuring te gaan of er mee te gaan fokken ?
Desire schreef:ineke_ schreef:Wij hebben een Turbo Magic x Gribaldi aangeboden gekregen (predikaatrijke merriestam), is het nog wel de moeite om met zo'n merrie van zo'n hengst naar een keuring te gaan of er mee te gaan fokken ?
Daar stond laatst een stuk over in In de Strenge (het KWPN blad dus voor degenen die het niet kennen) omdat veel mensen zich dit afvragen en het is absoluut de moeite waard om gewoon met je merrie naar de keuring te gaan, als ze goed is is ze goed en daar kan dan gewoon niemand omheen en ze zijn juist blij om fijne nakomelingen van een afgekeurde of gecastreerde hengst te zien omdat het dan ook redelijk uniek spul weer is.
Allicht wordt er wel eerder een kantekening bij gezet omdat het om een op wacht gezette ruin gaat, maar goed is goed, punt uit, dat zien hun ook wel!
maar ga m binnenkort zelf maar weer nemen, wil toch wel op de hoogte blijven van alles.