Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Narsica schreef:Ik ben begonnen bij een paardenimperium waar ze voornamelijk schimmels hadden, en dan reed ik voornamelijk schimmelmerries. Ik ben dan ook helemaal weg van schimmels. Maar dat waren niet mijn eigen paarden en later kreeg ik een merriepony van Casper x Fair Daymond II. Deze merrie heb ik twee jaar gehouden...maar het was niet wat ik zocht
Nu ben ik weer terug bij het paardenimperium en ik heb weer de tijd van mijn leven. We hebben een veulen staan van Isarco wat heel wat beloofd voor de toekomst!
Narsica schreef:Heyhey,
Mijn voorkeur heeft altijd bij pony's gelegen omdat ze psychisch een heel stabiel karakter hebben, en erg speels zijn. Voor recreatief gebruik is dit natuurlijk perfect.
Mijn voorkeur gaat uit naar de New Foresters,,,ze kunnen er met enige verzorging toch enorm elegant uitzien, maar ze zijn zoo lief en makkelijk. Het zijn echte kinderpony's die zeker potentie hebben voor meer en om samen met het kind te groeien.
Zijn er meer new forest fans? Ik rijdt op het moment twee merries van Ruimzicht Fantast, ( een merrie heeft recentelijk een veulen gekregen van Isarco en is nu weer onder het zadel). Ruimzicht Fantast hoor je niet vaak meer dus ik ben best gezegend met deze merries.
Narsica schreef:hehehe...dat jij niet weet wat een emperium is...

Narsica schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar de New Foresters,,,ze kunnen er met enige verzorging toch enorm elegant uitzien, maar ze zijn zoo lief en makkelijk. Het zijn echte kinderpony's die zeker potentie hebben voor meer en om samen met het kind te groeien.

pharagirlke schreef:Uit pure intresse: wat versta jij onder verlicht rijden?