Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Knappe Tink!

Multi, max en crystal white...
voor extra witte was
) en haar staart erin gesopt. Had er verder ook geen last van o.i.d.
fijn, anders moest ik ook eerst nog handschoenen gaan kopen 
En anders kun je er altijd nog bij in gooien
maar die waren niet zo vies/ geel als sommige witte staarten ...
(eerst geel en dan wit
)
(dat heb ik ook altijd gezegd NOOIT een lichte staart
)
Jaimyliefje schreef:sommigen van jullie zijn echt driemaal geflipt. vanish chloor glassex en bleekmiddel?? wtf!! ik ga mezelf toch ook niet wassen met vanish... kan nooit goed zijn voor mn huid. is hartstikke sterk en bijtend (het zla maar op een wondje komen...). er bestaat niet voor niets shampoo!!

Supertje schreef:Jaimyliefje schreef:sommigen van jullie zijn echt driemaal geflipt. vanish chloor glassex en bleekmiddel?? wtf!! ik ga mezelf toch ook niet wassen met vanish... kan nooit goed zijn voor mn huid. is hartstikke sterk en bijtend (het zla maar op een wondje komen...). er bestaat niet voor niets shampoo!!
Hoezo? Ik was mezelf dagelijks met chloor, bleekmiddel gebruik ik voor mijn haar, wordt je heerlijk schoon van
Ik ben anders volledig bij zinnen hoor.... Als je goed gelezen had dan zou je zien dat dat soort spul inderdaad niet op de huid gebruikt worden maar voor de staart. Ik denk niet dat ook maar iemand hier zo stom is om zijn paard met bleekmiddel o.i.d. in te smeren.
En schóón dat ik ben! 
)
Zij blijft in de zomer vooral wit door afspuiten na het zweten.
maar Angel ziet er normaal gezien dagdagelijks (in de winter
) zó uit:
oh god wat moet dat erg zijn!
omdat dat beter werkt...
) Leonoor schreef:![]()
Maar zo drama is dat niet, als het 1 keer per jaar gebeurd. Maar soms doe ik dat wel eens voor de manen en sokken.
Ontsmet namelijk ook nog eens erg goed, werkt tegen beestjes, jeuk etc.
moest ik ook de hond z'n pootjes in laten weken omdat die ook van die rare korstjes (mokachtig
) tussen z'n tenen had
(de groene is in ieder geval zonder bleek en is ook aktief met koud water)
maak ik dan altijd even een sopje van in een emmer, zodat je het beter kunt verdelen enzo