Zou een leuk kado zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zou een leuk kado zijn
Neon was vorig jaar pas eind augustus drachtig geworden, dat is een laatkomer.
Een mooier kado kan ze idd niet krijgen
Hollybolly schreef:weten jullie soms toevallig wanneer je de meeste kans maakt op bevruchting? meer aan het begin van de hengstigheid of meer aan het einde daarvan? vorige keer was ze op dr laatste hengstigheidsdag gedekt. ik denk zelf meer aan het einde maar dat weet ik niet zeker. nu zijn we er in ieder geval op tijd bij.

Hollybolly schreef:ik geef de hoop op. ze wordt waarschijnlijk alweer hengstig. tot hoelang kan je blijven dekken? augustus?

Maar ik blijf doordekken tm eind augustus.. misschien zelfs nog wel begin september. Het zijn wel late veulens, maar liever een laat veulen als helemaal geen veulen
Je hebt zelfs merries die de hele winter door hengstig worden. Al wil je natuurlijk geen veulen krijgen in de winter. Maar in het principe zou het met zulke merries kunnen. Je moet gewoon kijken naar Holly en of jij nog wel een laat veulen wil.
dan scannen we dr zo snel mogelijk.
jullie horen t nog wel 
morgen hoor je meer
ze is dus wel gedekt, maarja ik vraag me af of ze ooit nog drachtig wordt. weten jullie misschien wat een oorzaak kan zijn dat ze het niet houd?