Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Suzanne F. schreef:Volgens mij blijft het te zien op de foto´s dat ze geopereerd is.

trudydejong schreef:Suzanne F. schreef:Volgens mij blijft het te zien op de foto´s dat ze geopereerd is.
Het antwoord hierop kan ik je geven in augustus!
Suzanne F. schreef:Ik doe niet aan struisvogelpolitiek, met 2,5 op de foto en als ze niet goed zijn gaan ze eruit.
Suzanne F. schreef:Ik doe niet aan struisvogelpolitiek, met 2,5 op de foto en als ze niet goed zijn gaan ze eruit.
Suzanne F. schreef:Alleen OCD is wat anders, mocht het een hele goede zijn dan laat ik hem opereren.
mistral schreef:
Zou ik niet doen als ze er niet kreupel op lopen.
libke schreef:Kijk bij bvb Montender is er ook "wat " :slechte straalbeentjes of ocd -tje ..niemand weet het .dan sla je je natuurlijk de ogen uit je kop als je zo'n peerd er op driejarige hebt uitgegooid en hij later de olympische medaille om zijn nek heeft hangen (om over al de gewonnen € 's niet te spreken )
trudydejong schreef:mistral schreef:
Zou ik niet doen als ze er niet kreupel op lopen.
Ik wel! Ik laat haar liever nu opereren dan wachten tot ze kreupel is en een nog groter probleem is ontstaan!
sarabande schreef:libke schreef:Kijk bij bvb Montender is er ook "wat " :slechte straalbeentjes of ocd -tje ..niemand weet het .dan sla je je natuurlijk de ogen uit je kop als je zo'n peerd er op driejarige hebt uitgegooid en hij later de olympische medaille om zijn nek heeft hangen (om over al de gewonnen € 's niet te spreken )
Wie slaat zich voor de kop??? De fokker die zijn kinderen aan de straatstenen niet kwijt kan omdat die niet goed op de foto's zijn???
libke schreef:heb ik het ergens over "internationaal presterende merries dan ???
lees even je eigen woorden terug
en als er dan zo veel vraag is naar de gezondheid waarom worden dan geen Rx gevraagd van de moeders van al die veulenveilingveulens ???
Omdat kopers daar gewoon het nut niet van inzien