[TI] Lol met je knol !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wat voor kleur(en) heeft jou tinker ?

bruin
1 (2%)
bruinbont
10 (22%)
zwart
4 (9%)
zwartbont
22 (50%)
schimmel
Geen stemmen
blauwschimmel
Geen stemmen
palomino
Geen stemmen
palominobont
Geen stemmen
driekleurig
7 (15%)

Totaal aantal stemmen: 44

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:06

haha! moet er erg mee lachen!!! Bij mij ligt hij gewoon in de wei: in het begin was al het paardenvolk erg sceptisch, maar nu kan het hen niets meer schelen
OOk Chenoa is helemaal aan zn speelgoed gewend: m'n vader gooide hem in een zatte bui naar zn hoofd terwijl ik hem wou vastklikken aan het touw en was er echt plat op. Chenoa keek alleen even in de richting van bal en paps van "moet dat nou?"
Tinkerbell was er in het begin benauwd van, maar nu mag hij overal heen rollen, springen of vliegen.
Zou het dus met bonita hetzelfde doen: gewoon in de wei en vanzelf laten wennen...

Tinkermuts

Re: Lol met je knol !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 04:50

thanks voor de compli's,

die bolle van mij boeit z'on bal niet, maar ik denk dat je net zoals Frenia zegt hem yhet beste in de wei kan laten liggen, net zolang tot dat het gewoon is.

Kiki_Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 12:47

Ik heb gister heel hard om mn jaarling gelachen. Toen ik hem gister ochtend buiten ging zetten stonden er ineens koeien in het andere weiland.. Dit vond hij zo eng dat hij besloot om zich snel achter mij te verstoppen en achter mn rug langs die rare gevlekte dingen aan de overkant eens goed te bekijken..Toen hij eenmaal door had dat ze niet bij hem in de buurt konden komen besloot hij om eens een flinke show voor de nieuwkomers te geven en begon zich extreem uit te sloven.Maar toen gebeurde er wel iets heeeel raars..die gekke dingen begonnen te loeien..hij nam een spurt en verstopte zich maar weer achter mij. Hij heeft de rest van de ochtend voor het hek gestaan in de hoop dat ik hem misschien wel naar stal zou brengen zodat hij die enge dingen niet hoefde te zien. Hij was ook heel verbouwereerd dat ik hem daar alleen achter liet...
Gelukkig heeft hij er nu vrede mee, maar het was wel een lachwekkende ochtend!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 17:03

nog meer lol ?
is iedereen zo sirieus dan ?????????
Ike niet hoor,
Ik heb nu een tinker te verzorgen...
Tijdelijk nog poetsen en mesten maar als de eigenaar (stef) er is mag ik op dur rijden.
Ze heet Misty en het is een hele mooie tinkermerrie !

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:55

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 11:38

hahaha die sprongen in het water en dan gaat ze op en neer !
haha echt leuk !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 19:36

Genoeg lol met m'n knollen gehad vandaag *LOL*
de kruising paint x Irish Cob dacht even grappig te zijn en door het draad van de longeercirkel te lopen/springen. en gewoon vrolijk door gaan met rondjes lopen BUITEN de longeercirkel. Nagelbijten / Gniffelen Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 08:24

dit is een verzameltopic dat niet echt tinkerspecifiek is en bovendien een niet erg nuttige poll bevat, dus een slotje