Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
frommeltje schreef:Trouwens zijn wij van mening dat Ronaldo bij die van ons wel wat "veredeld" heeft. Ze zijn hoog benig, hebben super chique hoofdjes, en hebben fijn beenwerk.
)
Alani schreef:Wij hebben vorig jaar een veulen van Ronaldo gefokt uit een Krack x Jet Set D keurmerrie. Het is een super mooi hengstveulen. We zijn er destijd ook mee naar CK Overijssel gegaan en daar is hij kampioen geworden. Inmiddels is hij dik een jaar en grote lummel geworden. Hij zal nu zo rond de 1.60 m. Een reus dus.
En vwb zijn karakter; een echte lieve schat. Zijn moeder is nog wel eens een hittepetit, maar daar heeft hij niet veel last van.
Toen wij onze merrie hebben laten dekken (was dus 2003) stond Ronaldo al stil vanwege een blessure. Ik heb zelf het idee dat hij vermogen tekort komt voor het hogere werk (hij is tot ZZ-L uitgebracht). Maar voor mij hoeven niet alle dekhengsten GP te kunnen lopen. Als de kwaliteit van je merrie goed is, kun je uit zo'n hengst gerust een goed bewegend paard fokken.
volgens mij hebben ze over het algemeen wel een goed ontwikkelde achterhand en beengebruiuk hea??
ArGieVai schreef:leuk paardjevolgens mij hebben ze over het algemeen wel een goed ontwikkelde achterhand en beengebruiuk hea??
) valt best tegen vind ik zelf. Zeker als je de moeder ziet bewegen. Hij doet het niet slecht, maar vind m toch een beetje tegenvallen
al zeg ik het zelfff.....