[TI] Tinkerrit Amsterdamse Bos ** Update **

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Enya_Indy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:18

waarom wil mijn paard gewoon niet de trailer in .
ik had we er zo op verhuigt maar diue rot knol van mij vertikte het gewoon om de trailer in te gaan .
maanden heb ik er naar uit gekeken en dan ik ben nog steeds kwaad .
het was voor mij mijn laatste ritje geweest ik ben ruim 6 maanden zwanger en had echt zo iets dat is mijn streve tot dan ga ik rijden maar helaas mijn paard had de beslissing genomen om lekker niet de trailer in te gaan terwijl ik nog nooit problemen met haar heb gehad .
verdere hoop ik dat jullie het wel naar jullie zin hebben gehad .gezien de foto's zeker wel .

Marretjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:56

Mijn tinker wilde na de rit de trailer niet in, uiteindelijk is het wel gelukt. Er waren gelukkig heel veel mensen die wilde helpen (iedereen nogmaals bedankt). Maar misschien zit het in de naam.. zij heet namelijk ook Enya.

leintje24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:44

ja de rit was super geslaagd!! Ik baal achteraf wel van de galop van de heuvel, dat ik die niet als eerste heb gedaan, maar ja volgende x beter. Ik had ook vorogenomen de 1e x op een rit niet te galloperen , uiteindelijk heeft ze wel gagalloppeerd hihi omdat ze anders de andere tinks niet bij kon houden!

Ik vond de plas ook super hoor!! echt heel leuk hoe alles is gelopen en alles was super georganiseerd!!

Zijn er nog meer mensen die foto's hebben gemaakt?? ik ben wel benieuwd , vind het geweldig om ze allemaal steeds te bekijken!

greotjes Marjolein en Taryn!

DianneM

Re: Tinkerrit Amsterdamse Bos ** Update **

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:07

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:17

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 11:52

enya-indy, heb je thuis nog wel met d'r gereden?

Enya_Indy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:38

ik heb tot vorige week op haar gereden dat was ook mijn streven ivm mijn zwangerschap om de rit nog te rijden en daarna niet meer .
ik ben later die dag terug gegaan en heb het toen wel weer goed gemaakt en zij met mij gelukkig .
mijn vriend zegt dat het van haar een teken was dat ik niet meer moest gaan rijden , maar wel een beetje banketstaaf dat het nou juist zaterdag moest gebeuren .ze wordt nu nog wel bereden door mijn bijrijdster .
verder knuffelen we elke dag en zijn we echte vriendjes .

Enya_Indy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:41

Marretjuh schreef:
Mijn tinker wilde na de rit de trailer niet in, uiteindelijk is het wel gelukt. Er waren gelukkig heel veel mensen die wilde helpen (iedereen nogmaals bedankt). Maar misschien zit het in de naam.. zij heet namelijk ook Enya.

dat is wel heel erg toevallig het zal zeker wel aan de naam liggen maar jij had het gelukkig op de terug reis .
en die van mij heeft verder nooit problemen opgeleverd daarom snap ik het ook niet ..