Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Evy schreef:Van mij mag het, maar wel als ik erbij ben...
Maar morgen gaat Odin voor een week naar de hengst Anton en dan staat ze dus stil... Maar ik heb aan Annabel gevraagd of zij dan op Ood wil rijden een paar keer. Geen idee waarom, maar haar vertrouw ik Odin wel toe *ik heb haar nog nooit zien rijden haha*

Een volwassene die denkt dattie kan rijden, maar het feitelijk niet kan neemt hij in het ootje, dan loopt ie zijn eigen rondje. Bokken of steigeren doet hij echter nooit 

en zoals die rijden kan ik in mee gaan. Ze zijn niet zo van, ik zal eens even laten zien dat die Fjord beter kan dan dat Janine er mee doet...
want daar houd ik niet van. Dat ze hem beter rijden dan mij OK, maar wel normaal en met respect. Daarnaast slepen er bij hen geen 'foutjes in (ze halen eerder mijn foutjes eruit
)
jaja, buuf-eigenaar van Rian het geval), dan zit je mooi met gebakken peren.
Silard; de 3-jarige zoon van een van de dames die Rian wel eens doet als ik niet kan, rijd wel eens een rondje zonder zadel
maar wel met helm op haar.

Overingens ze is wel 33 jaar en erg rustig met Danc(dat vind ik wel belangrijk!!)