rust na insemineren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:43

Waarom heb je het niet gewoon nagevraagd aan de DA? Simpel toch?

Als je dat wel hebt gedaan, dan doe maar net alsof ik niks gezegd heb! xD

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 15:41

Als je even zou lezen op blz 2, daar staat mijn email met paardenkliniek Wolvega...

ingridge

Re: rust na insemineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 08:17

Vorig jaar is mijn merrie natuurlijk gedekt, de 18 dagen scan was succesvol... ze was drachtig. Ivm met verzekering heb ik een 3 maanden scan laten doen en het resultaat...niet drachtig en daarna ook niet meer hengstig gezien.
Dit jaar weer naar de hengst gebracht, weer gedekt en 18 dagen scan was weer succesvol en nu..ik wacht gewoon weer af op de 3 maanden scan.
Ik rijd alleen recreatief en ik heb 1x per week les en met slecht weer rijd ik al helemaal niet (soms). Ze gaat elke dag van 10u 's morgens tot dat het donker wordt het weiland op- dus beweging krijgt ze. Al zou je zeggen nu dat er nu al een veulen uit kan komen (GRASSSBUIK).

Dat ze vorig jaar het vruchtje was verloren dat kan ieder paard overkomen zegt de DA, ook omdat wij hebben gekeken of de baarmoeder wel ok en schoon was voor de dekking van dit jaar. Ook in de mensen wereld gebeurt er af en toe een miskraam. Dat kan bij paarden dus ook zonder geldige reden.