stephanie123 schreef:iemand al op de site gekeken?![]()
Word je betaald per hit?
Of heeft Reinie je wat anders beloofd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stephanie123 schreef:iemand al op de site gekeken?![]()
marcolemar schreef:selnik schreef:Weet iemand waar de veilingtopper is gebleven de jonge Sir Cinclair zoon. Die is volgens mij wel begonnen aan dit verrichtingonderzoek. Ik vond het toen een heel goed paard en ben benieuwd of hij ingeschreven is/wordt.
Die is doorverwezen naar het najaarsonderzoek, was nog erg jeugdig.
listiglistje schreef:Blijkbaar hebben ze in Ermelo geen zin in het zadelmak maken van de jonge hengsten

listiglistje schreef:
Dit was het bericht naar buiten toe.
Van insiders weet ik dat hij niet goed zadelmak was toen hij aangeleverd werd.
Er is ongeveer twee keer opgezeten na een weekje zadelmak maken, hij vloog alle kanten op daar in Ermelo.......
Blijkbaar hebben ze in Ermelo geen zin in het zadelmak maken van de jonge hengsten
kimberley12 schreef:Wel mooi dat Atlantic er weer een goedgekeurde zoon bij heeft, fokt ook erg mooie paarden vind ik.
leonora2 schreef:Wat worden die hengsten weer lekker afgebrand. De meeste zuurbokkers schijnen te vergeten, dat deze driejarige dieren al bijna een jaar hard aan het werk en geprobeerd zijn, misschien zijn ze daardoor helemaal leeg en kunnen ze nu even niet meer imponeren. De volmaakte hengst moet nog geboren worden, maar een paar van deze hengsten kunnen op bepaalde merries best goed werk doen![]()
Toen Jazz werd goedgekeurd, is er enorm veel gezegd en geschreven over zijn matige achterbeengebruik. Toch kom je heel veel goede Jazz-en tegen zowel in de keurings- als wedstrijdringDe tijd zal leren of deze hengsten iets toevoegen aan de fokkerij. Sta dan niet zo met
jouw oordeel klaar, geef ze in ieder geval een kans
ik ben het helemaal met je eens; geef ze eerst maar een kans! Afbranden kan altijd nog
nina62 schreef:Toen Jazz werd goedgekeurd, is er enorm veel gezegd en geschreven over zijn matige achterbeengebruik.
Lida schreef:kimberley12 schreef:Wel mooi dat Atlantic er weer een goedgekeurde zoon bij heeft, fokt ook erg mooie paarden vind ik.
Helemaal mee eens, en zijn nakomelingen doen het ook nog eens goed in de sport.
Leuk he de 2e goedgekeurd uit de V jaargang en terwijl Pa niet eens goedgekeurd of erkend is door het KWPN dus hij voegt wel degelijk iets toe.
Dus mensen je ziet het ook een hengst die er in de 2e ronde uitgeknikkerd wordt, en het zelf goed in de sport heeft gedaan kan garant staan voor goede nakomelingen.
PS Ik ben ten alle tijde voor Atlantic want ik heb het geluk dat ik ook
een nakomeling van hem heb.
En weer hulde voor het AES want daar is hij Elite hengst.

CGJ12 schreef:nina62 schreef:Toen Jazz werd goedgekeurd, is er enorm veel gezegd en geschreven over zijn matige achterbeengebruik.
Geen poep praten.............
Wynona schreef:Welke amateur is er nog geschikt om op een KWPN-kanon te rijden. (Dit vind ik overigens de verantwoordelijkheid van de fokkers zelf, er is maar 1 Anky.

Wynona schreef:Volgens mij zijn Krack C en Painted Black KWPN-ers
Die is dus niet net zadelmak. En painted Black is 9..... dus dat zal het niet zijn. Ik heb ook al meerdere malen eerst iemand anders op de betreffende paarden zien zitten, voordat Anky erop kruipt. Anky is nou eenmaal niet echt een held .

marcolemar schreef:Als jullie de hengsten willen zien... dan kun je DEZE VIDEO bekijken, ik heb namelijk alles gefilmd...
p.s. het is gratis hoor