Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hanneliesje schreef:Ik ik dek liever bij een mooie, goede hengst dan een minder mooie goede hengst en daar ligt het verschil.
Florencio heeft alle kwaliteiten, ik ben ook nog eens van mening dat de nakomelingen van Florencio veel beter zijn dan die van Rubels.
Ik zie in Rubels absoluut een goed sportpaard maar een goede fokhengst moet naar mijn idee beide hebben en daarnaast goed vererven.
Citaat:Wie een beetje verstand van paarden heeft kan volgens mij echt wel zien of een jong paard een goede is of niet.
de eerst van Florencio zijn ook 3.
Ik zeg ook helemaal niet dat Rubels een slecht paard is alleen dat ik graag alle goede factoren in een hengst zie.
Erretje schreef:Ik kan me vergissen, maar van Florencio zijn er nog geen hengsten aangeboden,
Venetia schreef:Ik vind Rubels een hartstikke goede hengst, toch zou ik er minder snel mee dekken. Hij heeft een beetje de uitstraling van een ruin.
Toch zou ik tekenen voor een paard met de gangen van Rubels.
De Rubelsjes die ik tot nu toe gezien heb waren zeer wisselend.
Van een echte ezel naar een heel goed paard. Ligt volgens mij helemaal aan de kwaliteit van de merrie. De merrie moet grootramig zijn, goede bovenlijn, en maat hebben voor Rubels, vind ik. Hij voegt wel bloed toe!
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe de Rubelsjes uitgroeien en ik hoop dat ze voor een positieve verrassing gaan zorgen.
(Dan bedoel ik niet die fjord he!)