Siena weer naar Romantico!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Orchid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:52

jennyk schreef:
Nou vanmiddag is de dierenarts geweest voor de 18 dagen scan.
Hij vroeg of ze verandert was, jaaa zei ik, ze is een stuk rustiger met rijden. Dan is ze drachtig zei hij! Oké Sjanty uit de wei gehaald, naar de stal gebracht, praam op neus (ze houd niet vanalles wat ze niet kan zien) de baarmoedermond was goed gesloten en er was één vruchtblaas te zien, heel duidelijk. Dus jaaah ze is DRACHTIG!!
Over een week of 4 wordt ze nog een keer gescant en dan moet je hartactie kunnen zien, leuk en toch ook wel spannend!

Gefeliciteerd!

Katniss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:17

BlazingBoots schreef:
Wat leuk zeg!
Ik wil mijn merrie ook (over 1 of 2 jaar) laten dekken door Romantic Popcorn of Ricardo...ik zou heel graag een Valk veulen willen en volgens de berekeningen van de hengstenhouden is dat heel goed mogelijk met een bruine merrie....nu nog uitzoeken welke hengst ik dan het beste kan pakken..
Ricardo is beter als je naar het papier kijkt (voor mij dan) en Popcorn ...tja...die is gewoon supermooi!

Wij hebben zelf onze bruine merrie laten dekken door Ricardo, het resultaat staat op www.romantico.nl Romano, dat is de inmiddels 3 jarige ruin van mijn zusje.

jennyk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:44

Bedankt Orchid, bij jou nog steeds geen veulen?
wreckh: ik hoop ook op een bijzonder kleurtje en Ricardo schijnt tot nu toe vaak valkjes gefokt te hebben, lijkt mij dus ook wel leuk!

wreckh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:08

Op de site staan bij Ricardo een aantal van zijn nakomelingen. Allemaal hebben ze een aparte kleur.

Katniss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 11:17

Yep, en Romano is van mijn zusje. Ik weet niet hoe de andere nakomelingen van Ricardo qua gedrag zijn, maar Romano is een prettig paardje. We hebben hem net ingereden, als hengst nog, en dat ging ontzettend goed.

Orchid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:02

jennyk schreef:
Bedankt Orchid, bij jou nog steeds geen veulen?
wreckh: ik hoop ook op een bijzonder kleurtje en Ricardo schijnt tot nu toe vaak valkjes gefokt te hebben, lijkt mij dus ook wel leuk!

Alles wijst erop dat het eraan zit te komen maar ze schijnt nu een ster te zijn in uitstellen

jennyk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:06

De hele drachtigheid en zelfs daarvoor al is één aan een schakeling van ons geduld op de proef stellen . Ik zou het handig vinden als die beesten ons konden vertellen wat en wanneer er iets gebeurt !

September

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 16:09

Ben het compleet met je eens!!