petraaken schreef:Hoeveel bokkers zullen in een wereldbekerfinale terecht komen?
zeer weinig denk ik.

[/quote]
In mijn dromen al best vaak.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
petraaken schreef:Hoeveel bokkers zullen in een wereldbekerfinale terecht komen?

Sammie schreef:Men eet wat ze voorgeschoteld krijgen
MissJ schreef:Sammie schreef:Men eet wat ze voorgeschoteld krijgen
waar, maar men fokt ook waar vraag naar is.
MissJ schreef:petraaken schreef:Hoeveel bokkers zullen in een wereldbekerfinale terecht komen?
zeer weinig denk ik.

Pascha schreef:En dan kopen ze vaak ook nog een ruin.......
Pascha schreef:Nee, dat bedoel ik ook niet, maar met die "instelling"koopt men tegenwoordig wel een paard. Moet allemaal fantastische bekende bloedlijnen zijn, terwijl ze er niet mee om kunnen gaan. En dan kopen ze vaak ook nog een ruin.......
MissJ schreef:
Nee, dat bedoel ik ook niet, maar met die "instelling"koopt men tegenwoordig wel een paard. Moet allemaal fantastische bekende bloedlijnen zijn, terwijl ze er niet mee om kunnen gaan. En dan kopen ze vaak ook nog een ruin.......
peninna schreef:Dank de hemel dat ze een
ruin kopen, anders hadden we er zoveel meer ''fokkers'' bij die achter de mode aan lopen.
peninna schreef:Simpel hoor, gewoon de verkeerde quote tekens deleten. hahaha
MissJ schreef:Ik vind Laurentianer van Marlies van Balen anders een behoorlijke lekkere hengst, en die is toch van Lauries Crusador?
Paarden voor de gemiddelde ruiter zijn er genoeg, in overmaat zelfs. Pascha schreef:[
Nee, dat bedoel ik ook niet, maar met die "instelling"koopt men tegenwoordig wel een paard. Moet allemaal fantastische bekende bloedlijnen zijn, terwijl ze er niet mee om kunnen gaan. En dan kopen ze vaak ook nog een ruin.......
[/quote]

en merrie!! Zannekin schreef:Bekijk de top in het springen maar, hoeveel volbloed daar bij komt kijken.
Ik ben blij dat een stamboek zich nu bekommert om paarden voor bokkers te fokkenPaarden voor de gemiddelde ruiter zijn er genoeg, in overmaat zelfs.