dood geboren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:32

Kan nog maar 1 ding zeggen.. tijd voor een andere kliniek

Chronos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:35

Het is te gek voor woorden dat hij niet wilde... maar zoek heel gauw een ander. En maak er werk van...

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:41

Te zot voor woorden

Waterdance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 10:44

Neee nooit meer deze da. Weet je, je komt er pas achter als je zoiets meemaakt en je hebt ze s nachts nodig normaal bij een enting of zo weet je niet wat je echt aan ze hebt.

x_moontjuh_x

Re: dood geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:44

Sterkte..

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:13

Chronos schreef:
Het is te gek voor woorden dat hij niet wilde... maar zoek heel gauw een ander. En maak er werk van...

vooral dat raad ik je idd erg aan, het zal wel een hoop werk zijn, maar ze moeten wel weten dat dit echt niet kan. Het is namelijk niet de eerste keer dat ze dit flikken en ook niet de laatste keer.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:23

Ook een leuk idee in de BIT kan je toch op elk deel reageren?
Ik zou lekker een stuk in de bit neerzetten, wat nou stress en drachtig!

Maak er werk van !

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:55

Ik heb ook hele slechte ervaringen met dierenkliniek de Vallei.
Bij mijn paard is een scheur in de diepe buigpees geconstateerd daar, die er (om een lang verhaal kort te maken) achteraf NIET bleek te zitten.
Dit heeft mij heel veel geld en zorgen gekost en gelukkig bleek bij een second opinion in Bodegraven dat ze alleen een fikse bloeduitstorting had.
Ik ga iig NOOIT meer naar deze kliniek!

Maudjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:01

Wat erg Wat een stomme dierenarts. Meent tie dat hij alles goed weet komt er een dood veulen uit. Werkelijk dit is wel erg

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:05

Ten eerste, wat erg dat je op deze manier een veulen bent kwijtgeraakt. En wat raar hoe deze DA reageerde... heeft hij nooit die eed afgezworen die ze moeten afleggen bij het afstuderen o.i.d.????

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:07

Is het een 'echte" paardenDA of een hui-tuin- en keukenDA (en dat bedoel ik niet negeatief.

Ik heb met mijn hond meegemaakt dat de DA een verkeerd diagnose vaststelde waardoor ik nu met een hondje met longproblemen zit.

Maar goed..
Hardstikke rot voor je, ik weet wat het is. Onze merrie heeft een veulen met 7 maand verworpen.
Misschien kun je inderdaad via de moederloze veulencentrale iemand helpen. Spreek dan wel goed af heo het moet met kosten en zo.

Sterkte

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:15

Zonde voor dat mooie veulen. Echt heel jammer.
Hoe gaat het nu met de merrie?

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:25

Waterdance schreef:
Dank je wel voor t meeleven.
Ik ben er nog steeds ziek van. Maar de merrie is super dus dat is geweldig. Wat mij nog steeds bezighoudt is dat ook al heb je alle voorzorgsmaatregelen genomen ook voor wanneer t mis gaat dat je dan niet op een dierenarts kan rekenen. Je hoort t vaak ook bij mensen maar dan kun je nog naar het ziekenhuis rijden met een paard ben je aan het lot overgeleverd. Ik wil mijn merrie nog wel weer laten dekken het is een elite sport merrie van Jazz. De volgende keer zorg ik dat ik elke dag overdag al vraag welke arts er s nachts dienst heeft en zorg dat hij/zij al weet dat er eventueel een telefoontje kan komen.
Ik verwijt mezelf dat ik dat niet gedaan heb aan de andere kant is t van de zotte dat je zo moet handelen ze moeten gewoon komen als je belt. Je moet toch nog wel ergens op kunnen rekenen.

Je zou ook kunnen overwegen je merrie in een "kraamkliniek "te zetten, alles is dan voor handen en je weet zeker dat je merrie het klokje rond alle zorg krijgt en strikt in de gaten wordt gehouden....

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:21

Wat ontzettend kl*te voor je zeg...

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:30

Ibalia schreef:
Is het een 'echte" paardenDA of een hui-tuin- en keukenDA (en dat bedoel ik niet negeatief.

Ik heb met mijn hond meegemaakt dat de DA een verkeerd diagnose vaststelde waardoor ik nu met een hondje met longproblemen zit.

Maar goed..
Hardstikke rot voor je, ik weet wat het is. Onze merrie heeft een veulen met 7 maand verworpen.
Misschien kun je inderdaad via de moederloze veulencentrale iemand helpen. Spreek dan wel goed af heo het moet met kosten en zo.

Sterkte

Hij heeft een eigen praktijk, dus ja het is wel degelijk een echte dierenarts ( paardenarts).
Helaas met een steeds slechtere naam. En dat krijgt hij niet voor niets

Sommige mensen moeten gewoon geen dierenarts worden.

Saartje1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:46

Echt erg voor jou en je merrie zeg,ik zou hem in iedergeval voorde kosten op laten draaien dekgld etc.En zijn naam overal noemen zodat dit niet nog meer mensen overkomt 1 is al te erg!