Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Dan ligt het er wel aan in welk jaar zij ster is geworden. Dit moet dan ná 1989 zijn willen ze die gegevens hebben.
marleenn schreef:als ik jou was zal ik kijken voor lancet of cabochon. ik weet dat cabochon is overleden, maar diepvriessperma is er vast nog wel. t is een hier rustig, betrouwbaar dier. Daar staat hij om bekent. en dan lancet. Die is echt heel mooi en loopt super! nja kijk anders ffies bij mijn fotos van me paardje is namelijk lancet x cabochon)
suc6:P
Basvdv schreef:marleenn schreef:als ik jou was zal ik kijken voor lancet of cabochon. ik weet dat cabochon is overleden, maar diepvriessperma is er vast nog wel. t is een hier rustig, betrouwbaar dier. Daar staat hij om bekent. en dan lancet. Die is echt heel mooi en loopt super! nja kijk anders ffies bij mijn fotos van me paardje is namelijk lancet x cabochon)
suc6:P
je hebt zelf een lancet x cabochon....wat VERRASSEND dat je deze hengsten aanbeveelt!!!![]()
Kan er niet een verbod op dergelijke onzin?!?
Jan_VT schreef:Nou ik heb vorig jaar gebeld en toen werd mij dus verteld dat ze dat niet hebben, want ze is voor 1989 gekeurd. En daarna zijn ze met dat systeem gaan werken.Sammie schreef:Die gegevens hebben ze altijd hoor. Dan moeten ze gewoon even in de 'bakken' gaan kijken. Dus de geschreven database.Dan ligt het er wel aan in welk jaar zij ster is geworden. Dit moet dan ná 1989 zijn willen ze die gegevens hebben.
marleenn schreef:Maar niet voor de simpele man/vrouw en eerlijk gezegd een verkrachting van deze bloedlijn. Dus ga maar weer gauw in de zandbak spelen.ik weet dat cabochon is overleden, maar diepvriessperma is er vast nog wel.
[***] schreef:Het zou mijn keus ook niet zijn. Op zo'n beste merrie zou ik voor één van haar laatste veulens, of mss wel haar laatste veulen een bewezen hengst uitzoeken en niet kijken op een paar honderd euro minder of meer dekgeld. Een stempelhengst die in het rijtje van haar afstamming past. De eerdergenoemde Van de lageweg en Hans Horn hebben daar wel wat van staan als je perse in nederland wil blijven.