Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Er zit net zo'n mooi, vriendelijk hoofd op als op die van mij! mooi hoor

).FrancisvdH schreef:Ik kende de volle broer van Inspekteur, Jamaica. Dit is ook een vos met een smalle bles en wat wit aan de voeten.
Ik had zelf een Mytens xx x Darwin.
Gefokt door Mireille1970, superpaardje met superkarakter.
Als ik ooit weer een paard koop dan gaat mijn voorkeur uit naar Darwin-bloed in de moederlijn (rechtstreekse jong Darwin is niet te vinden vandaar deze optie).
Het valt ook op dat Darwin nakomelingen vooral heel goed bij de jeugd presteren, dan komt denk ik ook door het fijne karakter dat hij doorfokt.
mekkie schreef:mijn zus heeft een merrie van darwin x symphonie. ze heeft een super karakter maar is niet zo makkelijk te rijden.zij heeft 5 zonen waarvan er nog 3 bij ons staan en 1 merrieveulen van ling van dit jaar. de ruinen hebben allemaal een andere vader en ze hebben allemaal een superkarakter,zijn makkelijk te rijden,hebben het sterpredicaat en zijn m2, en Z .de 3 jarige word nu ingereden en doet het super.voor foto's kun je kijken op:www.paardenpension-zieltjens.nl.
livvy schreef:Sinds een half jaar staat er bij ons op stal ook een 16-jarige Darwin x Pretendent, een grote donkerbruine ruin van 1.80m! hoog. Heeft in zijn jonge jaren lichte tour gelopen en nu is hij heerlijk recreatief bezig.

livvy schreef:Sinds een half jaar staat er bij ons op stal ook een 16-jarige Darwin x Pretendent, een grote donkerbruine ruin van 1.80m! hoog. Heeft in zijn jonge jaren lichte tour gelopen en nu is hij heerlijk recreatief bezig.
Mireille1970 schreef:livvy schreef:Sinds een half jaar staat er bij ons op stal ook een 16-jarige Darwin x Pretendent, een grote donkerbruine ruin van 1.80m! hoog. Heeft in zijn jonge jaren lichte tour gelopen en nu is hij heerlijk recreatief bezig.
Ahhhhhhhhhhhhhhhh die heb ik als 3 jarige gereden... daarna inderdaad LT gelopen... werkte op die stal.
Weet nog goed dat ik die de eerste keer ging kijken, stond om 1 minuut voor 7 op de dam, en dat was een minuut voor enkele "grote dressuurhandelaren"... maar ja ik zag hem 5 minuten en kocht hem. Toen waren er enkele te laat hahahaha. En oh wat vreselijk toen hij geblesseerd raakte.......
Fantastisch lopen kon dat dier!! Leuk... vertel: waar is "hier"? Foto?